НАШ БЛОГ

04 Чер 2019

Вебінар. Секрети успіху. Частина 2

Що потрібно для проведення вебінару

  1. платформа для проведення вебінару;
  2. ноутбуки з веб-камерами і гарнітурами для спікерів і модератора вебінару;
  3. хороший Інтернет;
  4. тихе, добре освітлене приміщення, бажано мати брендований фон (прес-вол, ролл-ап);
  5. команда для підготовки і проведення: спікери, модератор, дизайнер, інтернет-маркетолог, веб-майстер;
  6. час на підготовку і рекламну кампанію вебінару.

На ринку існує велика кількість платформ для вебінарів, зарубіжних (GoToWebinar, WebEx, Adobe Connect) і вітчизняних (Webinar.ru, Mirapolis Virtual Room, eTutorium). Є безкоштовні сервіси для трансляцій, наприклад, Google Hangouts. Спробуйте і оберіть той, який підійде саме вам, тим більше більшість сервісів надає безкоштовний тестовий період.

На що звернути увагу при виборі сервісу вебінару

1. Мова інтерфейсу і сервісних повідомлень. У нас був досвід використання відомої зарубіжної платформи вебінарів, яка добре і стабільно працювала. Але все в ній було англійською мовою, включаючи форму реєстрації, інструкції по відвідуванню вебінару і нагадування.
Аналіз воронки конверсії показав, що далеко не всі з тих, хто прийшов на сторінку вебінару в результаті зареєструвалися, а з зареєстрованих на сам вебінар прийшли ще менше. При повторі вебінару на російськомовній платформі результат був на порядок краще. Не дивлячись на те, що всі ми вчимо англійську зі школи, можна припустити, що глядачі не розуміли або боялися форми реєстрації, інструкцій і нагадувань чужою мовою.

2. Необхідність установки програм і плагінів на комп’ютер глядачів. Намагайтеся цього уникати. Багато глядачів не зможуть або не захочуть ставити додаткові програми і не подивляться ваш вебінар. Краще, коли глядачі потрапляють у вебінарну кімнату за індивідуальним посиланням, яка генерується і надсилається їм при реєстрації.

3. Всі необхідні для ведучого інструменти повинні знаходитися в одному інтерфейсі, без перемикання між вкладками. Як мінімум ведучий повинен бачити презентацію і мати можливість нею управляти. Звучить смішно, але нам доводилося дивитися вебінар, на якому ведучий просив модератора перемикати йому слайди. Було шкода і ведучого і глядачів. Ведучий повинен бачити своє зображення з камери, чат і питання відвідувачів. Обов’язково потрібна можливість вивантаження чату і питань. На кожному вебінарі ми використовуємо функцію обміну (розшарювання) файлами для учасників вебінару. Часто використовуємо опитування, «указку», мультимедійні дані.

4. Поза інтерфейсом ведучого, але в рамках особистого кабінету адміністратора вебінару важлива функція настройки форми реєстрації перед вебінаром і подальшого вивантаження данних участніків і статистики: з яких джерел вони до вас прийшли, який відсоток нових учасників і постійних.

5. Запис вебінару. Найважливіше! Ця функція повинна включатися автоматично при початку ефіру. Ми відмовилися від однієї платформи, у якій запис включалася окремо від запуску ефіру. У половині випадків або я, або мої колеги забували включити запис або робили це із запізненням. І це провал, тому що вам і вашим глядачам потрібний запис вебінару з першої і до останньої хвилини.

Скільки часу потрібно на підготовку вебінару і як часто їх проводити?

Провальна позиція: «Не треба морочитися на репетиції, це сучасний формат. Ми один раз зберемося напередодні, обговоримо, хто що буде говорити, і потім вже зустрінемося на ефірі ».

Будь ласка, якщо тільки ви не мега-гуру публічних виступів і не ведете вебінари щотижня останні кілька, не робіть так! Ви отримаєте зовсім не той результат, якого очікували. Рекомендуємо готуватися до вебінарів так само ретельно, як і до інших заходів.

Якщо ви плануєте проводити серію однотипних вебінарів, у вас підготовлені спікери і налаштовані канали залучення, то ви зможете поставити процес «на потік» і проводити вебінари щотижня.

Як зібрати глядачів на вебінар?

 Для залучення глядачів потрібна посадкова сторінка (Лендінг) вебінару і рекламна кампанія.

На Лендінгу необхідно вказати:

  1. Назву вебінару (тема).
  2. Дату і час проведення, тривалість (опціонально).
  3. Короткий опис вебінару, про що піде мова.
  4. Програма вебінару (основні тези).
  5. Очікувані результати (конкретна користь) для глядачів.
  6. Фотографії та дані спікерів і коротко опишіть їх ключові компетенції та досягнення.
  7. На Лендінгу також потрібне посилання на форму реєстрації (кнопка), в якій глядачі залишать свої контактні дані, або посилання, якщо реєстрація в окремому вікні.

Подумайте, якого роду інформація про глядачів вам буде потрібна крім стандартного ПІБ і email. З одного боку, хочеться знати якомога більше про свою аудиторію, з іншого боку, чим більше полів для заповнення ви поставите, тим менше людей їх заповнить. Якщо Лендінг довгий, займає кілька екранів, продублюйте кнопку в декількох місцях.

Після того, як Лендінг вебінару готовий, його потрібно проанонсувати на всіх доступних вам майданчиках. На допомогу прийдуть колеги інтернет-маркетологи і служба PR.

Перелік основних інструментів для просування вебінару:

  • анонси на сайті компанії;
  • розсилка клієнтам і партнерам;
  • пости в соціальних мережах;
  • галузеві сайти, календарі галузевих заходів, дайджести онлайн-подій;
  • контекстна реклама в пошукових системах;
  • таргетована реклама в соціальних мережах.

Не забудьте розмістити всі посилання UTM-розміткою, щоб відстежити джерела, з яких до вас будуть приходити реєстрації на вебінар.

Регулярно перевіряйте число реєстрацій на ваш вебінар, щоб вчасно вжити заходів, якщо реєстрацій буде занадто мало, або ж навпаки, вчасно зупинити рекламну кампанію. Врахуйте, що на вебінар прийде лише частина зареєстрованих.

Хорошим показником вважається, коли в ефірі присутні 30-50% від зареєстрованих на вебінар.

Далі розкажемо про перевірку готовності до проведення вебінару

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.