Із досить-таки вузького інструмента, який використовувався переважно професійними інтернет-маркетологами, вебінари поступово перетворюються на ефективний спосіб комунікації для вирішення різноманітних бізнес-задач.
Але перед тим, як докладніше розібратися в цій темі, давайте спочатку дамо визначення терміну “вебінар”, бо далеко не всі розуміють його значення.
Вебінар – це різновид онлайн-конференції, захід, який проводиться в режимі реального часу через Інтернет. Для того щоб приєднатися до трансляції, учаснику потрібно встановити програму-клієнт, або, якщо комунікація здійснюється на основі веб-додатка, просто ввести спеціальну URL-адресу в браузері.
Чи потрібні вам вебінари?
Для початку давайте визначимося, чи потрібні вам вебінари. Це відносно новий, але такий що вже міцно увійшов в маркетингову практику формат. Я б не стала протиставляти його класичним офлайн-заходам (виставкам, конференціям, семінарам) і порівнювати їх один з одним. Вони зовсім різні, але чудово доповнюють один одного і підсилюють ефективність каналу Event в комплексі маркетингу.
Хто і навіщо використовує вебінари?
Можна виділити три головні цілі вебінарів:
1. Навчання.
Як використовується:
• Великий бізнес – для навчання власних співробітників і партнерів. Наприклад: відділи навчання операторів в аутсорсингових, або корпоративних контактних центрах, або навчання співробітників транснаціональних косметичних компаній.
• Великий бізнес – для навчання клієнтів в корпоративних онлайн-університетах. Наприклад: школи фінансової грамотності у банках, навчання техніці продажів і клієнтського сервісу у компаній-інтеграторів і розробників ПЗ.
• Спеціалізовані онлайн-школи та університети – професійне навчання (програмування, інтернет-маркетинг, дизайн, бізнес і управління).
• Приватні тренери і коучі – для проведення лекцій та майстер-класів на всілякі теми: від таких популярних, як схуднення, особистий розвиток, психологія, подорожі до рунічної магії і технологій блокчейн.
2. Наради.
Актуально для великих компаній, особливо з розподіленою регіональною мережею, для проведення нарад співробітників і бізнес-зустрічей, переговорів з клієнтами.
3. Маркетинг:
- Як доповнення до офлайн-заходів (семінарів, конференцій).
- Підтримка виводу на ринок нових продуктів і оновлень.
- Промо перед платними тренінгами і курсами.
Ще кілька підказок, чому вам варто почати проводити вебінари:
- ваш продукт складний, володіє багатьма функціями, про які потрібно детально розповідати і показувати;
- продукт часто оновлюється, і ви хочете регулярно сповіщати про це ваших клієнтів;
- у ваших колег багато додаткових компетенцій (інтернет-маркетинг, PR, навчання операторів контакт-центру), які допомагають краще працювати з платформою клієнтського сервісу;
- ви добре знаєте тенденції ринку, на якому працюєте, готові ділитися знаннями і прогнозами;
- у вас є цікаві кейси з клієнтами.
Відповідно, всі перераховані приводи прекрасно трансформуються в тематичну сітку для вебінарів, яка обов’язково повинна «битися» із загальною контент-стратегією. Список далеко не вичерпний, його можна і потрібно доповнювати, залежно від вашої специфіки.
Що нам дають вебінари
По-перше, лояльність. Завдяки вебінарів ми підтримуємо регулярний контакт з нашими діючими клієнтами і партнерами. Серед них регулярні відвідувачі наших вебінарів і навіть співробітник компанії-партнера, який не пропускає жодного.
По-друге, вебінари забезпечують постійний приплив нових лидов в нашій воронці маркетингу – це веде до зростання продажів.
Отже, якщо ви вирішили почати проводити вебінари наступна стаття буде вам корисною. Розкажемо про підготовчу роботу в організації вебінару
https://raza.com.ua/blog/vebinar-sekrety-uspikhu-chastyna-2/