НАШ БЛОГ

31 Тра 2019

Вебінар. Секрети успіху. Частина 1

Із досить-таки вузького інструмента, який використовувався переважно професійними інтернет-маркетологами, вебінари поступово перетворюються на ефективний спосіб комунікації для вирішення різноманітних бізнес-задач.

Але перед тим, як докладніше розібратися в цій темі, давайте спочатку дамо визначення терміну “вебінар”, бо далеко не всі розуміють його значення.

Вебінар – це різновид онлайн-конференції, захід, який проводиться в режимі реального часу через Інтернет. Для того щоб приєднатися до трансляції, учаснику потрібно встановити програму-клієнт, або, якщо комунікація здійснюється на основі веб-додатка, просто ввести спеціальну URL-адресу в браузері.

Чи потрібні вам вебінари?

Для початку давайте визначимося, чи потрібні вам вебінари. Це відносно новий, але такий що вже міцно увійшов в маркетингову практику формат. Я б не стала протиставляти його класичним офлайн-заходам (виставкам, конференціям, семінарам) і порівнювати їх один з одним. Вони зовсім різні, але чудово доповнюють один одного і підсилюють ефективність каналу Event в комплексі маркетингу.

Хто і навіщо використовує вебінари?

Можна виділити три головні цілі вебінарів:

1. Навчання.

Як використовується:

Великий бізнес – для навчання власних співробітників і партнерів. Наприклад: відділи навчання операторів в аутсорсингових, або корпоративних контактних центрах, або навчання співробітників транснаціональних косметичних компаній.

Великий бізнес – для навчання клієнтів в корпоративних онлайн-університетах. Наприклад: школи фінансової грамотності у банках, навчання техніці продажів і клієнтського сервісу у компаній-інтеграторів і розробників ПЗ.

Спеціалізовані онлайн-школи та університети – професійне навчання (програмування, інтернет-маркетинг, дизайн, бізнес і управління).

Приватні тренери і коучі – для проведення лекцій та майстер-класів на всілякі теми: від таких популярних, як схуднення, особистий розвиток, психологія, подорожі до рунічної магії і технологій блокчейн.

2. Наради.

Актуально для великих компаній, особливо з розподіленою регіональною мережею, для проведення нарад співробітників і бізнес-зустрічей, переговорів з клієнтами.

3. Маркетинг:

  • Як доповнення до офлайн-заходів (семінарів, конференцій).
  • Підтримка виводу на ринок нових продуктів і оновлень.
  • Промо перед платними тренінгами і курсами.

Ще кілька підказок, чому вам варто почати проводити вебінари:

  • ваш продукт складний, володіє багатьма функціями, про які потрібно детально розповідати і показувати;
  • продукт часто оновлюється, і ви хочете регулярно сповіщати про це ваших клієнтів;
  • у ваших колег багато додаткових компетенцій (інтернет-маркетинг, PR, навчання операторів контакт-центру), які допомагають краще працювати з платформою клієнтського сервісу;
  • ви добре знаєте тенденції ринку, на якому працюєте, готові ділитися знаннями і прогнозами;
  • у вас є цікаві кейси з клієнтами.

Відповідно, всі перераховані приводи прекрасно трансформуються в тематичну сітку для вебінарів, яка обов’язково повинна «битися» із загальною контент-стратегією. Список далеко не вичерпний, його можна і потрібно доповнювати, залежно від вашої специфіки.

Що нам дають вебінари 

По-перше, лояльність. Завдяки вебінарів ми підтримуємо регулярний контакт з нашими діючими клієнтами і партнерами. Серед них регулярні відвідувачі наших вебінарів і навіть співробітник компанії-партнера, який не пропускає жодного.

По-друге, вебінари забезпечують постійний приплив нових лидов в нашій воронці маркетингу – це веде до зростання продажів.

Отже, якщо ви вирішили почати проводити вебінари наступна стаття буде вам корисною. Розкажемо про підготовчу роботу в організації вебінару
https://raza.com.ua/blog/vebinar-sekrety-uspikhu-chastyna-2/

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.