НАШ БЛОГ

07 Тра 2019

Тренди-2019 в SMM

З кожним роком класичний маркетинг втрачає свої позиції, поступаючись маркетингу цифровому. Найактивніше розвиваються соцмережі – кількість активних користувачів одного тільки Facebook в Україні вже становить понад 11 млн осіб. До цієї цифри поступово наближається Instagram, який знаходиться на другому місці за популярністю. Разом з інтернет-аудиторією зростає обсяг рекламного ринку в Україні, який в 2018 році досяг $600 млн. Але, як показує практика, великі бюджети не завжди здатні вирішити завдання SMM.

Кращий спосіб ефективно взаємодіяти з аудиторією – розуміти її потреби і залишатися на хвилі трендів соціальних мереж. 

Як це зробити найкраще в 2019 році?

Зупинимося на стратегічних речах і векторах, в яких соцмережі будуть рухатися в цьому році.

1. Є соціальні мережі крім Facebook і Instagram — LinkedIn, Pinterest і все ще можна вичавити останні дивіденди з Google+, який закривається в 2019-му;

2. Заборонені в Україні соціальні мережі продовжують генерувати трафік і ліди — аудиторія, яка там залишилася, не збільшується, але й не зменшується. Ті хто зрозуміє: як їх можна використовувати без репутаційних ризиків, будуть у великому плюсі;

3. Є маловивчені бізнесом мережі і сервіси типу Tinder, Badoo, Mamba, активності в яких при знанні інсайтів і розумінні цільової аудиторії дають приголомшливі результати;

4. Месенджери, які я б вже виділив в окремий напрямок, випереджають стрічки соціальних мереж за часом, які в них проводять користувачі;

5. YouTube — флагман для експериментів з контентом, лідогенерацією і генератор трафіку як органічного, так і платного. У хід йде все – від відео як зробити покупку і оформити замовлення до власного каналу з блекджеком і ведучими;

6. Чат-боти як нові способи збору особистих даних від клієнтів, а також як інструмент для проведення нових конкурсів, опитувань або тестувань;

7. Вихідний маркетинг з використанням сервісів моніторингу постів в соціальних мережах за ключовими словами. Ви не сидите на своїй сторінці, а шукаєте своїх клієнтів самі, знаючи, звичайно, що вони можуть написати в своїх постах, коли потребують ваших товарів або послуг;

8. Контент, контент і ще раз контент. Спільний з вашими партнерами та іншими бізнесами, тролінг конкурентів і кепкування над колегами — все краще, ніж постити тільки ціни та акції, хоча і без них нікуди. Гумор і ситуативний маркетинг — теж в тренді;

9. Нові «кращі» схеми і алгоритми роботи з лідерами думок, які стають клієнтами або адвокатами бренду;

10. Закінчимо тим, що якщо на все це у вас немає грошей, то будьте готові до того, що нічого не спрацює. Органічні охоплення практично зникнуть вже в квітні – після нових оновлень.

Те, що назавжди залишиться для нас в 2018 році, як пережиток минулого:

  • Класичні конкурси за методикою – like, share, підпишись — все, пора вже їм залишитися в минулому;
  • Пряма реклама, куплена у вигляді постів у лідерів думок, довіра до яких продовжує падати в цей рік, а рекламні пости без родзинки викликають тільки усмішку;
  • Робота соціальних мережевиків з 09.00 до 18.00 — у них немає ні вихідних, ні свят і відпусток. Завжди на зв’язку, завжди на вістрі продажів і вирішення питань клієнтів.
Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.