Категорія: маркетинг

20 Чер 2020

Іміджевий каталог як ефективний різновид реклами

Хоча б раз в житті кожен тримав в руках каталог компанії. А багато хто в професійній діяльності активно ними користується. Але чи є розуміння відмінності між видами каталогів? Так-так, каталоги мають різне призначення і від того дуже різняться за структурою і смисловим навантаженням. Види каталогів Періодичний – передбачає випуск каталогу в певні проміжки часу. Відбувається […]

Continue Reading
19 Лют 2020

Адаптивний дизайн Landing Page

Про адаптивні Landing Page напевно чули всі. Але чітке розуміння їх вигляду мають далеко не всі.⠀ Багато людей плутають адаптивність з «гумовою» версткою, коли блоки змінюють свою ширину залежно від розміру вікна браузера.⠀ Зручність та користь адаптації За допомогою адаптивного дизайну інтернет-сторінка відображається на всіх типах пристроїв, але її блоки стилізуються по-різному там, де в […]

Continue Reading
08 Лют 2020

Професійне вигорання. Причини. Симптоми. Боротьба.

Хочеться потрапити на безлюдний острів? Тривалий період втоми із втратою інтересу до роботи призводить до зниження працездатності – це і називається професійне вигорання Вигорання це не хвороба, а стан організму який потребує особливої уваги. Це не патологія – це наслідок перевтоми. Важливо вміти розпізнати цей стан, і вчасно почати боротьбу. Отже, якщо ви відчуваєте самі, […]

Continue Reading
06 Лют 2020

Текст 2020: корисний і лаконічний

Завдання копірайтера – робити контент корисним. А як інакше завоювати увагу читача коли світ “живе” та швидко ?? Не залежно чим конкретно ви займаєтесь – рерайтинг, копірайтинг, або можливо, це ваша авторська стаття – пишіть якісно. Список типових помилок копірайтера Довгий заголовок ◾️ заголовок повинен містити 2-3 коротких речення і бути максимально по суті статті. […]

Continue Reading
14 Січ 2020

Бриф: що це таке, для чого і як його грамотно скласти

Бриф – це коротка письмова форма угоди між замовником і виконавцем, в якій прописані основні нюанси майбутнього проекту По своїй суті це удосконалена форма технічного завдання, і потрібна вона обом сторонам: і замовнику і виконавцеві. Цей документ застосовують у різних сферах, в основному при наданні складних послуг. Бриф містить перелік запитань по суті завдання які […]

Continue Reading
23 Гру 2019

Секрети вдалої мобільної фотографії

Хочете самі банальні поради по мобільній фотографії які всі вперто ігнорують?? Витирайте камеру перед тим як фотографувати Фокусуйте забраження на головному об’єкті Використовуйте ноги, а не ZOOM Не використовуйте спалах А якщо говорити серйозно, то щоб ви стали ближчими до ідеальних фото із смартфона, ми підготували список рекомендацій, які допоможуть вам поліпшити навички. Експозиція Це […]

Continue Reading
04 Гру 2019

Рекламна фотографія косметологічних послуг. Чек-ліст.

У будь-якої рекламної фотографії є певна мета – представити товар або послугу Однією із сфер застосування даного виду фотографії це косметологія – вона все активніше користується попитом і конкуренція тут велика. Тому, щоб бізнес міг бути в ТОП, необхідно мати якісну базу фотографій. Чек ліст Чек-ліст не обов’язково наслідувати на всі 100%. Кожен проект індивідуальний […]

Continue Reading
02 Гру 2019

Як збільшити продажі перед Новим Роком

В грудні на подарунки люди спускають навіть ті гроші, яких у них немає. Не пропустіть золотий час! Його майже не залишилося! За пару тижнів в грудні деякі підприємці отримують більший дохід, ніж за весь рік. Решта ж спостерігають за тими хто збагачується.Тому ми підготували для вас список порад як бути в числі перших. Новорічний товар […]

Continue Reading
14 Лис 2019

Що таке Лендінг? Призначення та переваги

Якщо вірити Вікіпедії, то лендінг (Landing Page )– це  завершальна веб-сторінка продажів, яка відкривається при натисканні на рекламне оголошення чи лінк. Часто «лендінги» пов’язані з соціальними медіа, розсилками електронною поштою або контекстною рекламою з метою підвищення ефективності реклами. «Лендінг» (Landing Page) може бути будь-якою сторінкою сайту або спеціально створеною окремою сторінкою. Загальна мета «лендінгу» (Landing Page) […]

Continue Reading
13 Лис 2019

Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Психологи виявили, що велике значення має той факт хто саме виступає з промовою. Багато пишуть і говорять про “особистість оратора”, про те, що від нього вимагається, яким він повинен бути (ерудиція, культура і т.д.). Йдеться про конструювання потрібного образу, про певне враження, яке мовлення справляє на слухачів. Оратор може виступати в ролі лідера; або трибуна, […]

Continue Reading