fbpx

Таргетована реклама в соціальних мережах

Щодня в соціальних мережах цільова аудиторія вашого бренду проводить як мінімум кілька годин.

Тому реклама в фейсбук, інстаграм і інших соцмережах дозволяє відчутно підвищити дохід бізнесу. Але без грамотної настройки рекламної кампанії для охоплення правильної аудиторії – неможливо якісно просунути бренд.

Ми з радістю зробимо безкоштовну оцінку вашого проекту

Як налаштувати тергетовану рекламу

’01 Скласти портрет цільової аудиторії

’02 Запланувати бюджет і тривалість

’03 Вибрати параметри орієнтування (демографія, географія, поведінкові настройки)

’04 Створити якісне оголошення

Види таргетованії реклами в соціальних мережах

За допомогою рекламних кампаній можна створювати різні оголошення, вимірюючи ефективність кожного і вибираючи кращий варіант. Ви можете залишити заявку, а ми вивчимо ваш бізнес і підберемо той, що дасть найкращий ефект у вашому випадку. Оголошення поділяються на види залежно від кількох факторів:

Тип оголошення (тільки зображення, текст із зображенням, відеоролик і так далі)

Вид оплати (за показ або за клік)

Рекламований об’єкт (бренд, сторінка, подія, пост і так далі)

Чи є оголошення первинним або ретаргетінгом (повернення аудиторії, яка зацікавилася товаром, але – не здійснила цільове дію)

Етапи наташтуваня таргетованії реклами

Стріляти з гармати по горобцях можна, але не дуже ефективно. Ми показуємо вашу рекламу точково – тим, хто дійсно може стати вашим покупцем.

Наша робота розбита на кілька етапів. Кожен з них важливий для успіху всієї кампанії.

Підготовчі роботи

Визначення цільової аудиторії

Збираємо найтеплішу цільову аудиторію – знаходимо тих людей, які вже морально готові перейти на сайт, купити, вступити в групу.

Створення оголошення

Створюємо та налаштовуємо рекламні оголошення. Напевно у вас кілька груп покупців, ми проаналізуємо їх «болю» і інтереси і кожному покажемо то оголошення, яке змусить подумати: «Так! Це мені точно потрібно! »

Оптимізація

Проводимо A / В-тестування на невеликих бюджетах. Для економії коштів клієнта ми тестуємо кожен формат оголошення в режимі реального часу. Неефективні оголошення відразу відключаємо, ефективні – розвиваємо і удосконалюємо.

Аналіз

Аналізуємо результати – дивимося, які групи людей відгукнулися найкраще і на які оголошення. Даємо фінальний прогноз вартості передплатника або переходу на сайт.

Термін підготовчих робіт – перший місяць співпраці.

Важливо

Ви отримуєте лидов (передплатників, покупців з сайту) вже в перший місяць співпраці, але в подальшому результат буде коригуватися в бік здешевлення вартості ліда.

Основні роботи

Маштабування

Масштабується рекламну кампанію. У цей момент ми показуємо найкращі оголошення найбільш зацікавленим групам цільової аудиторії.

Корекція

Продовжуємо щоденну корекцію оголошень для ще більш високих результатів.

Тестування

Паралельно тестуємо нові формати оголошень і показуємо їх новим аудиторіям.

Звітність

В кінці кожного періоду робіт ви отримуєте повну звітність по рекламної кампанії

В кінці кожного періоду робіт ви отримуєте повну звітність по рекламної кампанії: витрачений бюджет, кількість користувачів, які побачили рекламу, кількість людей, які зробили цільове дію (зробили покупку, перейшли на сайт, вступили в групу) та інші показники.

Таргетована реклама Facebook, Іnstagram

Показ оголошень: чим популярніше сторінка і вища оплата за показ, тим частіше з’являється таргетована реклама в Фейсбук, потім ціна зменшується.

’01 Параметри орієнтування: стать, вік, особиста інформація, інтереси, поведінку, гаджет і ін.

’02 Вартість: умови як на аукціоні, проте передбачувану суму можна зменшити за рахунок зміни параметрів таргетування і кількості показів.

’03 Особливість: за якістю оголошень стежать модератори соцмережі, тому перед запуском потрібно пройти “фейс-контроль”.

Вартість Таргетованої рекламаи Facebook, Іnstagram

Може здатися, що такий метод просування не вимагає особливих зусиль і знань. Але це оманливе враження, з яким стикаються новачки. Насправді, послуга таргетована реклама для бізнесу включає в себе не тільки підбір аудиторії. Це певний набір дій, націлений на охоплення тих користувачів, що можуть бути зацікавлені в бренд. Для досягнення цієї мети необхідно провести ряд підготовчих процесів і грамотно вибудувати схему просування. Тому якщо ви вирішили замовити таргетингової рекламу в соцмережах, будьте готові до того, що наші фахівці виконають масштабну роботу.

від 9999 грн

Вказана Мінімальна ВАРТІСТЬ ведення, ВАРТІСТЬ Залежить від щомісячніх витрат и комплексу послуг.
У перший місяць ведення здійснюється налагодження та тестування РК, ВАРТІСТЬ фікс + 2499. до вартості ведення.

Додаткові послуги

Ми підібрали оптимальний перелік послуг для кожного пакета. У разі, якщо вам потрібні якісь додаткові послуги або ви хочете розширити існуючу кампанію, ми готові піти вам назустріч і підібрати ті послуги, які будуть максимально ефективними для вашого бізнесу

Розробка стратегії

Сформуємо конкретні цілі і завдання та підберемо засоби для їх досягнення

ФОТО, ВІДЕО продакшн

Виділимо вашу цільову аудиторію та створимо рекламні кампанії спеціально для неї

Розробка брендбуку

Розробимо головну книгу компанії: Біблія для тих, хто займається просуванням бренду на ринку

Досвід роботи по наступних тематиках

Ми працювали з клієнтами із різних галузей бізнесу. Наша перевага у гнучкості

Індустрія краси та здоров’я

Спортивна тематика

Фото індустрія

Просування закладів

SMM тематичних міроприємств

SMM роздрібних магазинів

Мовні агенції

Особисте просування в соц мережах та ін.

НАШІ КЛІЄНТИ

Ми прикладаємо максимум зусиль для успішного і взаємовигідного співробітництва. Більшість наших клієнтів стають постійними бізнес-партнерами

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ:

Із якої соц мережі потрібно починати просування?

На це питання можна відповідати тільки практично. Агентства, які продають просування в «модних» соцмережах, упускають масу цільової аудиторії буквально під носом. На наш погляд варто:

  • Заготовити список соцмереж, які підходять вам стратегічно;
  • Визначити пріоритетність кожної з них;
  • Запланувати бюджет і KPI під кожну соціальну мережу;
  • Зайти з тестовим періодом в найбільш пріоритетні;
  • Проаналізувати ефективність і залишити тільки те, що працює.

Готового, єдино правильної відповіді – немає і ніколи не з’явиться.

Скільки буде коштувати один клієнт із Facebook, Instagram?

  • Цього не знають навіть Цукерберг з Дурова. І якщо вам обіцяють конкретну вартість До проведення тестів – перед вами або некомпетентний фахівець, або професійний брехун.
  • Вартість реклами в соціальних мережах визначається аукціоном і залежить в середньому від 3-х змінних (насиченості аукціону, якості тізерів і відгуку аудиторії на цю рекламу). Ефективність жодної з цих змінних неможливо спланувати заздалегідь.
  • Вартість «продажу» через спільноти не відстежується в принципі. Є кілька непрямих інструментів (наприклад «оффлайн-події Facebook»), але так як в світі не вирішена проблема «первинних ключів», ви ніколи не відстежите зв’язку типу «вступив в співтовариство – ніяк себе не виявляв – пішов – розповів одному – один поділився з дружиною дружина купила в вашому брендовому магазині ».
  • Навіть якщо у вас є дані для аналізу, щоб цей аналіз був справедливим, дані повинні володіти статистичною достовірністю (інакше кажучи – їх повинно бути досить).
  • Ретроспективна аналітика – далеко не найдосконаліший метод прогнозування. Так як він не враховує проблеми «крайніх значень», які ще називають «чорні лебеді» (докладніше див. В книгах Нассіма Талеба). Висновок: підсумкову вартість клієнта можна порахувати тільки пост-фактум.

Які гарантії ви даєте або які KPI обіцяєте (кількість поупців, їх вартість, середню суму чеку)?

  • Ми не даємо жодних гарантій до проведення тестів. І навіть після їх проведення – робимо це досить обережно. Детальний «чому» прочитайте, будь ласка, в питанні під назвою «Скільки буде коштувати один клієнт з Facebook, Instagram»

Як ми зрозуміємо, що ви працюєте з цільовою аудиторією, а не з ким попало?

  1. Для роботи ми використовуємо прямі активи соціальних мереж, їх рекламні кабінети, дані статистики і т.д. Наприклад, Facebook, кожен критерій для таргетування перевіряє декількома способами (місцезнаходження – по геолокації, причому з кількома пристроями одночасно посади – на підставі карти кліків, інформації профілю, підписок, інтересів найближчих друзів і т.д .; дані про покупки – на підставі даних рекламних кабінетів, пікселів і елементів Facebook на зовнішніх сайтах …). Наш досвід роботи з соціальними мережами говорить про те, що цієї інформації можна довіряти.
  2. Вся робота ведеться з використанням ваших активів – ми отримуємо тимчасові доступи до ваших рекламним кабінетах, сторінок, баз аудиторій … Тобто в будь-який момент часу ви можете зайти в налаштування і відстежити кожен наш чих.
  3. По закінченню роботи ми здаємо звіт, в якому детально пояснюємо з ким, яким чином і чому ми працювали.
  4. Непрямим свідченням якості цільової аудиторії буде служити те, чи виконує вона цільові дії (чи погоджується на пропозиції, підписується, купує чи …). Що може бути наочніше?

Як ви будете рекламувати продукт чи писати про нього, не розуміючи його навіть на половину так добре, як я?

  1. Саме для цього ми попросимо вас заповнити бриф і відповісти на додаткові питання.
  2. Перед розміщенням реклами або контенту в соціальних мережах, ми узгоджуємо з вами цей контент на предмет концептуального відповідності (відповідні чи зображення використані, чи коректно застосовується професійний жаргон, і т.п.).
  3. Якщо мова про адміністрування спільнот, ми попросимо вас виділити окрему людину, який буде на зв’язку з фахівцем і в разі потреби буде допомагати йому з отриманням інформації «зсередини» а, найголовніше – відповідями на питання, в яких ми не компетентні.

Як проходять тестування та що вони дають? Не втрачу я гроші на цьому?

Тестування – це не більше ніж вдумливе перебирання найбільш підходящих варіантів досягнення мети з їх подальшою оцінкою. Головне, що воно дає – науковий підхід до реклами і можливість порівнювати, яка саме дорога веде до мети максимально коротким шляхом. Наприклад, якщо ми тестуємо продукт за допомогою таргетированной реклами, ми використовуємо:

  • 3 сегмента;
  • 3 різних «цілі» реклами;
  • 10-20 варіантів зображень;
  • 5-7 варіантів текстів;
  • $ 200 рекламного бюджету з розрахунку на одну соціальну мережу (в середньому, на російськомовному ринку, це дає достатньо даних для аналізу);
  • вихідні і будні дні;
  • і інші варіації налаштувань рекламного кабінету.

Якщо в результаті прийнятного результату досягти не вдасться – у нас буде перелік варіантів, які не працюють, а так само дані для аналізу.
Якщо ж кампанія виявиться успішною – ми легко визначимо, які саме комбінації налаштувань дали найкращий результат і оптимізуємо бюджет, щоб за мінімум грошей отримувати максимум результату. Приблизно за такими ж принципами тестується контент, який викладається в соціальних мережах і інші необхідні активи.
Висновок: одиничний випадок залишає вас на волю випадку. Тести створює контекст даних для аналізу і дозволяють знайти оптимальний варіант реклами або контенту. Тому тести завжди рентабельніше припущень.

ПРО НАС

Ми маркетингова агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання власна фотостудія у м. Львів. Ми створюємо фотоконтент будь-якої складності: від предметних знімків до складних рекламних проектів. Також надаємо послуги відеозйомки – промо ролики, відео-огляди, навчальне відео. А ще великий спектр дизайнерських послуг: неймінг, дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів та друкованої продукції. 

НАШ БЛОГ

Слідкуйте за нами та будете в курсі всіх актуальних новин