fbpx

Категорія: smm

06 Лют 2020

Текст 2020: корисний і лаконічний

Завдання копірайтера – робити контент корисним. А як інакше завоювати увагу читача коли світ “живе” та швидко ?? Не залежно чим конкретно ви займаєтесь – рерайтинг, копірайтинг, або можливо, це ваша авторська стаття – пишіть якісно. Список типових помилок копірайтера Довгий заголовок ◾️ заголовок повинен містити 2-3 коротких речення і бути максимально по суті статті. […]

Continue Reading
14 Січ 2020

Бриф: що це таке, для чого і як його грамотно скласти

Бриф – це коротка письмова форма угоди між замовником і виконавцем, в якій прописані основні нюанси майбутнього проекту По своїй суті це удосконалена форма технічного завдання, і потрібна вона обом сторонам: і замовнику і виконавцеві. Цей документ застосовують у різних сферах, в основному при наданні складних послуг. Бриф містить перелік запитань по суті завдання які […]

Continue Reading
23 Гру 2019

Секрети вдалої мобільної фотографії

Хочете самі банальні поради по мобільній фотографії які всі вперто ігнорують?? Витирайте камеру перед тим як фотографувати Фокусуйте забраження на головному об’єкті Використовуйте ноги, а не ZOOM Не використовуйте спалах А якщо говорити серйозно, то щоб ви стали ближчими до ідеальних фото із смартфона, ми підготували список рекомендацій, які допоможуть вам поліпшити навички. Експозиція Це […]

Continue Reading
20 Лис 2019

Описи в рекламних оголошеннях Facebook. Зміна правил

Із листопада 2019 року діють нововведеня щодо опису в оголошеннях Facebook Коли ви включаєте посилання в оголошення, у вас є можливість додати опис. Коли ваше оголошення з’являється у розміщенні каналу новин, опис відображатиметься динамічно. Це означає, що опис відображатиметься у вашій об’яві лише у тому випадку, якщо це, ймовірно, сподобається людині, яка його бачить. Це […]

Continue Reading
13 Лис 2019

Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Психологи виявили, що велике значення має той факт хто саме виступає з промовою. Багато пишуть і говорять про “особистість оратора”, про те, що від нього вимагається, яким він повинен бути (ерудиція, культура і т.д.). Йдеться про конструювання потрібного образу, про певне враження, яке мовлення справляє на слухачів. Оратор може виступати в ролі лідера; або трибуна, […]

Continue Reading
05 Лис 2019

Лід-магніт: що це, як створити і використовувати

Як створити лід-магніт з високою конверсією Людям подобається купувати, але вони не люблять, коли їм продають За даними холдингу Factum Group, середня конверсія в онлайні – 2%. З 100 відвідувачів сайту, 98 пройдуть повз і тільки 2 – здійснять покупку. Якщо ви витратите на рекламу 100 $ і отримаєте 2 ліда, то кожен вийде по […]

Continue Reading
30 Жов 2019

Роль реклами в бізнесі

Людина сучасного світу – це споживач Звичайно, наша перша мета це створення сім’ї, підтримка спілкування з друзями тощо. Але рухає нами все ж бажання споживати. Ми хочемо для сім’ї в будинок купувати кращі речі і техніку, а коли зустрічаємося з друзями, то думаємо, яке пиво і чіпси краще для підтримки розмови. На це і тиснуть […]

Continue Reading
09 Жов 2019

10 причин використання відеомаркетингу в бізнесі

Не так давно для просування сайту в топові позиції досить було наповнити його якісним текстовим контентом. Але інтернет еволюціонує. Його користувачі не тільки хочуть читати про товар, представляючи його в уяві, вони хочуть бачити його, знати, як він використовується. Тому сьогодні відеоролики стали одним з найбільш ефективних інструментів маркетингу. Відеомаркетинг являє собою набір прийомів, підходів […]

Continue Reading
19 Сер 2019

Чому Instagram скасовує лайки і як це вплине на користувачів

Як платформа пояснює своє рішення Інформація про скасування лайків в Instagram з’явилася ще в квітні 2019 року. Експерт з мобільних додатків Джейн Вонг розповіла, що соціальна мережа тестує новий режим відображення: користувачі більше не бачитимуть, скільки лайків у інших. Під фотографією відвідувачі аккаунта побачать ім’я одного з тих хто лайкнув з припискою and others. Конкретне […]

Continue Reading
12 Сер 2019

Відкладений постинг в Instagram

Facebook дозволив спільнотам планувати публікації в Instagram через Creator Studio. Планування в Instagram – це давній головний біль для SMM-менеджерів. У самому додатку такої функції немає, а сторонні сервіси для постингу обмежені тими лімітами, які існують в API сервісу. Creator Studio – інструмент для публікації, управління, монетизації та аналізу ефективності контенту в Facebook і Instagram. […]

Continue Reading