fbpx

SMM просування в соціальних мережах

Послуги SMM - це те, що необхідно кожному бренду незалежно від його віку, масштабу і спрямованості.

Заявити про себе, сформувати потрібний імідж і збільшити продажі – все це можливо завдяки грамотній роботі в соціальних мережах. Просування SMM включає розробку стратегії, створення унікального оформлення і впровадження механік ком’юніті-менежменту, яке знаходиться під контролем SMM-фахівців в таких компаніях по просуванню як RAZA|digital.

ЗАМОВТЕ БЕЗКОШТОВНИЙ АУДИТ ВАШИХ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Та отримайте детальний план по просуванню

Ваші дані ніколи не будуть передані третім особам

Чому клієнти обирають наc:

Ми надаємо не тільки типові пакети послуг, а й створюємо унікальні концепції просування в соціальних мережах, орієнтуючись на особливі завдання кожного клієнта.

І робимо це чесними методами, тому що не маємо звички ставити в незручне становище клієнтів і дбаємо про свою репутацію

’01 Складаємо стратегію вашого просування та реалізуєм її

’02 Продумуємо стратегію комункації

’03 Відслідковувати ключові моменти вашого бізнесу та бізнесу конкурентів

’04 Аналізувати ключові показники ефективності

’05 Продаєм Ваші товари чи послуги за допомогою тергетованох реклами

’06 Напрацьовуєм та утримуєм платоспроможну адиторію

’07 Здійснювати підбір рекламних каналів

Що ми Робимо?

Розробка стратегії просування

І. Детальне вивчення продукту

ІІ. Чіткий план і інструменти просування

ІІІ. Бюджет

IV. Результати просування і методи їх оцінки

Управління та розвиток спільнот

I. Унікальний і цікавий контент

II. Залучення і лояльність аудиторії

III. Нарощування бази передплатників

VI. Робота над збільшенням конверсії

Фірмовий
стиль

I. Унікальний єдиний фірмовий стиль спільноти і контенту

II. Брендована обкладинка спільноти

III. Меню / Додатки / Вітрина товарів

IV. Брендовані шаблони постів

Результативне просування

I. Пошук вашої аудиторії

II. Запуск і підтримка реклами

III. Інтеграція CRM для збору заявок

IV. Налаштування конверсійних форм

КЕЙСИ

Euro Fasady

Ніша: імпортер меблевих фасадів – B2B

Завдання: таргетована реклама для залучення нових партнерів, наповнення сторінки Instagram  публікаціями і їх Boost  для збільшення кількості підписників, налаштування магазину у Facebook та написання тексту опису компанії.

Результат: За 2 етапи таргетованої реклами +37 заявок на партнерство. Boost 1 день – 470+ відвідувань профілю та 60+ підписників. Магазин Facebook прив’язано до сайту. 

Bao Home Textile

Ніша: магазин текстилю для дому – B2C

Завдання: Наповнення сторінки Facebook інформацією про компанію та контентом. Таргетована реклама націлена на продаж. 

Результат: Написання публікацій продаючого змісту, написання статей в тематиці ніші. За результатом таргетованої реклами 80+ заявок по оголошенню за 2 дні.

Квітковий Оазис

Ніша: магазин садових рослин – B2C

Завдання: налаштування бізнес-сторінки у Facebook, та прив’язаної до неї групи.

Результат: Налаштовано всі параметри та візуальне оформлення сторінок, написано тексти опису магазину, детальні правила групи та створено магазин товарів, налаштовано автоматичні повідомлення та відповіді при всіх видах контакту підписників із сторінками.

Як ми працюємо над проектом

У нас завжди є чіткий план дій, тому ми знаємо що робити завтра

Заповненння Брифу для отримання необхідної інформації

Узгодження деталей проекту та плану роботи

Підписання договору та 100% передоплата

Підготовка матеріалів просування та Їх погодження

Виконання робіт згідно погодженого плану

Звіт по етапах роботи та планування наступних дій

Хочете отримувати більше нових замовлень та лояльну аудиторію?

ПОСЛУГИ

Використовуємо найефективніші канали для ефективного просування вашого бренду.

SMM ПРОСУВАННЯ

  • Узгодження контенту з клієнтом
  • Створення та публікація контенту за матеріалами клієнта або з фото банку
  • Створення анімацції до 30% візуального контенту
  • Публікація Stories (до 15 в місяць)
  • Оперативне створення і публікація новинних / акційних постів (ситуативні пости).
  • Залучення підписників в дискусії, обговорення, регулярне проведення активностей.
  • Модерація спільноти, реагування на питання / коментарі / позначки.
  • Робота з негативними відгуками, переведенні їх в нейтральні чи позитивні.
  • Щомісячна звітність.

30 постів на місяць

Додатково оплачується бюджет на рекламу

ТАРГЕТИНГ СОЦМЕРЕЖ

  • Створення карти типів і інтересів цільових аудиторій.
  • Збір баз цільових аудиторій.
  • Щоденна корекція оголошень для збільшення CTR (співвідношення переходів до показів).
  • Рекомендації, звітність.

Додатково оплачується бюджет на рекламу

Додаткові послуги

Ми підібрали оптимальний перелік послуг для кожного пакета. У разі, якщо вам потрібні якісь додаткові послуги або ви хочете розширити існуючу кампанію, ми готові піти вам назустріч і підібрати ті послуги, які будуть максимально ефективними для вашого бізнесу

Створення відео роликів

Промо ролик – це коротке відео для просування конкретного товару (послуги) або компанії. В середньому тривалістю від 30 до 120 секунд.

Детальніше

Створення відео роликів

Промо ролик – це коротке відео для просування конкретного товару (послуги) або компанії. В середньому тривалістю від 30 до 120 секунд.

Детальніше

Створення фотоконтенту

Гідні фото – запорука вашого успіху в просуванні своїх товарів і послуг. Якісний контент створюється тут.

Детальніше

Створення фотоконтенту

Гідні фото – запорука вашого успіху в просуванні своїх товарів і послуг. Якісний контент створюється тут.

Детальніше

Досвід роботи по наступних тематиках

Ми працювали з клієнтами із різних галузей бізнесу. Наша перевага у гнучкості

Індустрія краси та здоров’я

Спортивна тематика

Фото індустрія

Просування закладів

SMM тематичних міроприємств

SMM роздрібних магазинів

Мовні агенції

Особисте просування в соц мережах та ін.

НАШІ КЛІЄНТИ

Ми прикладаємо максимум зусиль для успішного і взаємовигідного співробітництва. Більшість наших клієнтів стають постійними бізнес-партнерами

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ:

Із якої соц мережі потрібно починати просування?

На це питання можна відповідати тільки практично. Агентства, які продають просування в «модних» соцмережах, упускають масу цільової аудиторії буквально під носом. На наш погляд варто:

  • Заготовити список соцмереж, які підходять вам стратегічно;
  • Визначити пріоритетність кожної з них;
  • Запланувати бюджет і KPI під кожну соціальну мережу;
  • Зайти з тестовим періодом в найбільш пріоритетні;
  • Проаналізувати ефективність і залишити тільки те, що працює.

Готового, єдино правильної відповіді – немає і ніколи не з’явиться.

Скільки буде коштувати один клієнт із Facebook, Instagram?

  • Цього не знають навіть Цукерберг з Дурова. І якщо вам обіцяють конкретну вартість До проведення тестів – перед вами або некомпетентний фахівець, або професійний брехун.
  • Вартість реклами в соціальних мережах визначається аукціоном і залежить в середньому від 3-х змінних (насиченості аукціону, якості тізерів і відгуку аудиторії на цю рекламу). Ефективність жодної з цих змінних неможливо спланувати заздалегідь.
  • Вартість «продажу» через спільноти не відстежується в принципі. Є кілька непрямих інструментів (наприклад «оффлайн-події Facebook»), але так як в світі не вирішена проблема «первинних ключів», ви ніколи не відстежите зв’язку типу «вступив в співтовариство – ніяк себе не виявляв – пішов – розповів одному – один поділився з дружиною дружина купила в вашому брендовому магазині ».
  • Навіть якщо у вас є дані для аналізу, щоб цей аналіз був справедливим, дані повинні володіти статистичною достовірністю (інакше кажучи – їх повинно бути досить).
  • Ретроспективна аналітика – далеко не найдосконаліший метод прогнозування. Так як він не враховує проблеми «крайніх значень», які ще називають «чорні лебеді» (докладніше див. В книгах Нассіма Талеба). Висновок: підсумкову вартість клієнта можна порахувати тільки пост-фактум.

Які гарантії ви даєте або які KPI обіцяєте (кількість поупців, їх вартість, середню суму чеку)?

  • Ми не даємо жодних гарантій до проведення тестів. І навіть після їх проведення – робимо це досить обережно. Детальний «чому» прочитайте, будь ласка, в питанні під назвою «Скільки буде коштувати один клієнт з Facebook, Instagram»

Як ми зрозуміємо, що ви працюєте з цільовою аудиторією, а не з ким попало?

  1. Для роботи ми використовуємо прямі активи соціальних мереж, їх рекламні кабінети, дані статистики і т.д. Наприклад, Facebook, кожен критерій для таргетування перевіряє декількома способами (місцезнаходження – по геолокації, причому з кількома пристроями одночасно посади – на підставі карти кліків, інформації профілю, підписок, інтересів найближчих друзів і т.д .; дані про покупки – на підставі даних рекламних кабінетів, пікселів і елементів Facebook на зовнішніх сайтах …). Наш досвід роботи з соціальними мережами говорить про те, що цієї інформації можна довіряти.
  2. Вся робота ведеться з використанням ваших активів – ми отримуємо тимчасові доступи до ваших рекламним кабінетах, сторінок, баз аудиторій … Тобто в будь-який момент часу ви можете зайти в налаштування і відстежити кожен наш чих.
  3. По закінченню роботи ми здаємо звіт, в якому детально пояснюємо з ким, яким чином і чому ми працювали.
  4. Непрямим свідченням якості цільової аудиторії буде служити те, чи виконує вона цільові дії (чи погоджується на пропозиції, підписується, купує чи …). Що може бути наочніше?

Як ви будете рекламувати продукт чи писати про нього, не розуміючи його навіть на половину так добре, як я?

  1. Саме для цього ми попросимо вас заповнити бриф і відповісти на додаткові питання.
  2. Перед розміщенням реклами або контенту в соціальних мережах, ми узгоджуємо з вами цей контент на предмет концептуального відповідності (відповідні чи зображення використані, чи коректно застосовується професійний жаргон, і т.п.).
  3. Якщо мова про адміністрування спільнот, ми попросимо вас виділити окрему людину, який буде на зв’язку з фахівцем і в разі потреби буде допомагати йому з отриманням інформації «зсередини» а, найголовніше – відповідями на питання, в яких ми не компетентні.

Як проходять тестування та що вони дають? Не втрачу я гроші на цьому?

Тестування – це не більше ніж вдумливе перебирання найбільш підходящих варіантів досягнення мети з їх подальшою оцінкою. Головне, що воно дає – науковий підхід до реклами і можливість порівнювати, яка саме дорога веде до мети максимально коротким шляхом. Наприклад, якщо ми тестуємо продукт за допомогою таргетированной реклами, ми використовуємо:

  • 3 сегмента;
  • 3 різних «цілі» реклами;
  • 10-20 варіантів зображень;
  • 5-7 варіантів текстів;
  • $ 200 рекламного бюджету з розрахунку на одну соціальну мережу (в середньому, на російськомовному ринку, це дає достатньо даних для аналізу);
  • вихідні і будні дні;
  • і інші варіації налаштувань рекламного кабінету.

Якщо в результаті прийнятного результату досягти не вдасться – у нас буде перелік варіантів, які не працюють, а так само дані для аналізу.
Якщо ж кампанія виявиться успішною – ми легко визначимо, які саме комбінації налаштувань дали найкращий результат і оптимізуємо бюджет, щоб за мінімум грошей отримувати максимум результату. Приблизно за такими ж принципами тестується контент, який викладається в соціальних мережах і інші необхідні активи.
Висновок: одиничний випадок залишає вас на волю випадку. Тести створює контекст даних для аналізу і дозволяють знайти оптимальний варіант реклами або контенту. Тому тести завжди рентабельніше припущень.

ПРО НАС

Ми маркетингова агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання власна фотостудія у м. Львів. Ми створюємо фотоконтент будь-якої складності: від предметних знімків до складних рекламних проектів. Також надаємо послуги відеозйомки – промо ролики, відео-огляди, навчальне відео. А ще великий спектр дизайнерських послуг: неймінг, дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів та друкованої продукції. 

НАШ БЛОГ

Слідкуйте за нами та будете в курсі всіх актуальних новин