Будуємо лояльну комунікацію на одній території з вашою цільовою аудиторією.
Для багатьох українців соціальні мережі — частина повсякденного життя, а перегляд стрічки оновлень — найкомфортніший спосіб споживання контенту. Тут інтернет-аудиторія відкрито ділиться своїми вподобаннями та налаштована на комунікацію. Соціальні мережі — можливість побудувати довгострокові стосунки довіри між брендом і споживачем, адже тут для цього створені найсприятливіші умови. Саме тому маркетинг у соцмедіа може стати найбільш органічним та переконливим форматом просування вашого бренду.
Чому варто включити комунікацію в соціальних мережах до маркетингового міксу?
Сучасні інструменти соціальних мереж дозволяють детально сегментувати аудиторію і взаємодіяти з кожною окремою групою. Та найголовніше — те, що тут ваш бренд на одній території зі споживачем: ви близькі, говорите однією мовою та з перших вуст дізнаєтеся, що подобається вашій аудиторії і що її турбує. Жоден інший інструмент інтернет-маркетингу не має такої переваги.
Що ми пропонуємо?
Розробка SMM-стратегії
Стратегія просування в соціальних мережах — фундамент, на основі якого будується комунікація. Ми визначаємо, з ким і яким чином має взаємодіяти бренд, які меседжі транслювати та за допомогою яких інструментів доносити їх до цільової аудиторії.
Як розробляється стратегія?
Супровід брендів у соціальних медіа
Сторінка бренду в соціальній мережі — платформа для діалогу між брендом і споживачем. Чим релевантніший і якісніший ваш контент, чим уважніше спілкування — тим міцніший психологічний зв’язок із цільовою аудиторією.
Відповідно до цілей, поставлених перед присутністю бренду в соцмережі, ми підбираємо необхідну кількість публікацій, визначаємо їхній характер, частоту виходів і розробляємо підхід до обробки запитів від споживачів. На цій основі будується щомісячна робота із супроводу бренду.
Що входить до супроводу бренду?
Що ви отримуєте в результаті?
Представництво бренду в соціальній мережі, де він постійно транслює свої переваги на одній території зі споживачем та своєчасно і грамотно надає зворотний зв’язок.
Таргетована реклама
Таргетована реклама — максимально гнучкий рекламний інструмент: в основі трансляції лежить реальна поведінка та інтереси користувачів. Рекламні алгоритми співставляють багатотисячні комбінації соціодемографічних та поведінкових характеристик — а тому забезпечують якнайточніше попадання саме у вашу цільову аудиторію та її мотиви.
Хтось ще не чув про ваш продукт, хтось знайомий із продуктом-конкурентом, хтось знає вашу компанію і радий стати підписником, щоб із перших рук отримувати актуальну інформацію.
Таргетовану рекламу можна налаштувати тонко і вибірково на конкретну аудиторію, а сегменти аудиторії — звужувати, розширювати, ділити чи перетинати. І кожна варіація — це нова можливість для досягнення вашої цілі.
Як проводиться таргетована кампанія?
Що ви отримуєте в результаті?
Досягнення поставлених цілей завдяки тонким налаштуванням, потраплянню в потрібні сегменти аудиторії та постійному моніторингу й супроводу кампанії.
Розробка гайдлайну для супроводу спільнот бренду
Якщо ви плануєте доручити супровід спільнот бренду співробітнику чи команді всередині компанії — вам знадобиться гайдлайн. Це посібник із представлення вашого бренду в соціальних мережах, що регламентує роботу і допомагає спеціалісту ефективно будувати комунікацію бренду відповідно до його SMM-стратегії.
Що включає в себе гайдлайн?
Що ви отримуєте в результаті?
Збір ключових правил щодо того, чому варто приділити увагу при самостійному супроводі спільнот бренду та оптимізацію ресурсів ваших спеціалістів.
Аудит спільнот і рекламних кампаній у соціальних медіа
Аудит — можливість отримати сторонню фахову думку про якість та ефективність просування вашого бренду. Виявлення плюсів і мінусів поточної роботи допоможе скоригувати подальший курс і досягати кращих результатів.
Як відбувається аудит?
Що ви отримуєте в результаті?
Аналіз ваших бренд-майданчиків у соціальних мережах і характеристики комунікації на них із детальним розбором плюсів та мінусів. Рекомендації щодо подальшого супроводу, коригування контент-стратегії, позиціювання та представлення бренду в соціальних мережах.