НАШ БЛОГ

13 Лис 2019
Rol reklamy v biznesi 3 ovazemiezfiyr0oy948qxr2th3722lcujlro6axaqc - Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Психологи виявили, що велике значення має той факт хто саме виступає з промовою. Багато пишуть і говорять про “особистість оратора”, про те, що від нього вимагається, яким він повинен бути (ерудиція, культура і т.д.). Йдеться про конструювання потрібного образу, про певне враження, яке мовлення справляє на слухачів. Оратор може виступати в ролі лідера; або трибуна, в ролі людини що радиться чи інфримує аудиторію; в ролі коментатора подій і т.д. Це питання стратегії.

Більш переконливим оратора робить довіра аудиторії, а довіряють зазвичай компетентним людям.

Три способи здатися компетентним

Перший спосіб – висловити судження, з яким аудиторія згодна. Наприклад, судження “Взимку, як правило, буває холодно” звучить банально, але з ним не можна не погодитися – в цьому його сила. Причому, відштовхуючись від цієї банальної істини, потрібно вибудувати логічний ланцюжок своїх міркувань, щоб пов’язати її з темою власного виступу. Цим ви продемонструєте аудиторії гнучкість власного мислення, що також викликає довіру.

Другий спосіб – бути представленим аудиторії в якості людини, яка добре знає тему прозмови. Доповідь начальника відділу соціально-економічної служби міськкому профспілок Михайла Трофимова про соціально-економічне становище трудящих Крайньої Півночі прозвучить переконливіше, ніж доповідь на ту ж тему Михайла Трофимова – завідувача дитячим садком № 8.

Третій спосіб здатися аудиторії компетентним – говорити впевнено. Якщо людина дивиться прямо на слухачів, та не відводить очей, не ховається за свої папери, то його промова сприймається, як така що заслуговує на довіру. Довіра також зростає, якщо аудиторія упевнена, що нею не намагаються маніпулювати. Як щирих і надійних ораторів сприймають тих, хто відстоює щось, порушуючи при цьому свої особисті інтереси.

Психологи встановили, що відчуття довіри і надійності одержуваної від оратора інформації зростає, коли людина говорить швидко. Але швидкість мовлення потрібно утримувати в межах 120 – 180 слів за хвилину – якщо ви розженетеся до 300 слів за хвилину, слухачі перестануть вас розуміти.

Ми схильні симпатизувати схожим на нас людям. Тому найчастіше люди краще реагують на розмову, яку озвучує член однієї з ними соціальної групи.

Вивчивши аудиторію, можна наблизитися до неї стилем одягу, манерою говорити, деякими поглядами на життя, про які треба розповісти на початку виступу … Загалом, усіма способами показати слухачам, що ти – свій.

Звертання

Важливо звертання до слухача. Причому звертатися до аудиторії корисно не тільки на початку, а й протягом усього виступу. Контакт зі слухачами краще встановлювати у відвертій і дружній манері, проте залежно від ситуації з переважанням довірливості або ж з дотриманням дистанції. Варто пам’ятати і про склад слухачів: “дорогі товариші по службі”, “шановні друзі”, “дорогі колеги”. Якщо слухачі не відомі, то шанобливе звертання до них сприймається як перебільшення. Часто спікери використовують безбарвне звернення “шановні присутні”. Це не зовсім правильно, ви вселяєте слухачам, що вони тут просто присутні і нічого більше, природно, з такою програмою їм складно буде проявляти інтерес до вашого повідомлення.

Не читайте

Ні в якому разі не потрібно читати промову з папірця. Монотонне читання з листа присипляє аудиторію, і якщо все-таки знайдуться герої, дослухавши вас до кінця, у вашій компетентності справедливо почнуть сумніватися. Людина, яка не може вільно говорити на певну тему, явно не є її знавцем і експертом. А тоді, власне, навіщо він, намагається донести її до аудиторії?

Щоб позбавити себе від спокуси читання під час виступу, в допомогу собі краще брати не основний текст промови, де недосвідчені оратори намагаються прописати навіть вигуки і наголоси, а стислий план виступу. Тоді ви не втратите почерговість розповіді і будете говорити природно, а отже, і більш зрозуміло.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.