Проморолик – один з різновидів рекламних відеороликів, що дозволяє надавати більш спрямований вплив на цільову аудиторію. Створення промороликів зазвичай необхідно для просування конкретного товару (послуги) або для інформування клієнтів про важливу подію в житті фірми.
Згідно із статистикою, проекти з відео-презентаціями набагато успішніші ніж ті, що використовують тільки текст і фото.
Це і зрозуміло, адже відео дозволяє краще передати емоції, мотивацію і характер творців проекту.
5 порад, про те яким має бути успішне відео:
1. Тримайте увагу глядача
Пам’ятайте, в сучасному світі концентрація уваги людини скоротилася до 8 секунд. Навряд чи хтось готовий дивитися 5-хвилинний ролик без розуміння про який проект ідеться. Тому постарайтеся захопити глядачів з перших секунд відео, Ви можете його зробити максимально динамічним і коротким.
2. Розкажіть основне
Хороший ролик повинен обов’язково включати в себе наступні 4 етапи:
- основне послання, яке ви хочете донести через відео,
- реальна історія по темі,
- проблема, яку вирішує пропозиція,
- спосіб вирішення проблеми.
3. Заохочуйте до дії
Спонукайте глядачів здійснити ту дію, про яку йдеться у відео. Не соромтеся сказати людям: «Зроби це зараз!», і так декілька разів.
4. Покажіть задоволених людей
Кадри із щасливими споживачами, які переконані що продукт був створений саме для них – безцінні. Емоція красномовніша від тисячі слів!
5. Будьте в правовому полі
Не важливо чи знятий ваш ролик для самостійно або із залученням продакшн студії – будьте обережні з порушенням закону про авторське право. Так само як захищені авторським правом музика, логотипи (так, логотип Apple, на вашому MacBook теж рахується), зображення і відео. Для пошуку безкоштовної (royalty-free) музики, зображень і відео використовуйте iStockPhoto, SoundCloud, Vimeo Music Store, Free Music Archiveі т.п. ресурси.
Звичайно, гарне відео – це не єдине, що вам потрібно зробити для успіху, але це одна з важливих його складових.
Крім основних пунктів, зверніть увагу на наступні корисні прийоми:
- Використання чорно-білих кадрів – хороший спосіб підкреслити минулий період часу або події, що передували поточного моменту.
- Демонстрація виробничих процесів і робочих, які виготовляють продукт – один з найбільш дієвих методів підвищення довіри до бренду і надання йому більшої «натхненність».
- Кілька музичних треків – прекрасне рішення для тривалих за часом відео. Ролик умовно ділиться на кілька коротших і тому значно легше сприймається глядачем.