НАШ БЛОГ

26 Чер 2019

Промо-ролик для продукту: 5 корисних порад

Проморолик – один з різновидів рекламних відеороликів, що дозволяє надавати більш спрямований вплив на цільову аудиторію. Створення промороликів зазвичай необхідно для просування конкретного товару (послуги) або для інформування клієнтів про важливу подію в житті фірми.

Згідно із статистикою, проекти з відео-презентаціями набагато успішніші ніж ті, що використовують тільки текст і фото.

Це і зрозуміло, адже відео дозволяє краще передати емоції, мотивацію і характер творців проекту.

5 порад, про те яким має бути успішне відео:

1. Тримайте увагу глядача

Пам’ятайте, в сучасному світі концентрація уваги людини скоротилася до 8 секунд. Навряд чи хтось готовий дивитися 5-хвилинний ролик без розуміння про який проект ідеться. Тому постарайтеся захопити глядачів з перших секунд відео, Ви можете його зробити максимально динамічним і коротким.

2. Розкажіть основне

Хороший ролик повинен обов’язково включати в себе наступні 4 етапи:

  1. основне послання, яке ви хочете донести через відео,
  2. реальна історія по темі,
  3. проблема, яку вирішує пропозиція,
  4. спосіб вирішення проблеми.

3. Заохочуйте до дії

Спонукайте глядачів здійснити ту дію, про яку йдеться у відео. Не соромтеся сказати людям: «Зроби це зараз!», і так декілька разів.

4. Покажіть задоволених людей

Кадри із щасливими споживачами, які переконані що продукт був створений саме для них – безцінні. Емоція красномовніша від тисячі слів!

5. Будьте в правовому полі

Не важливо чи знятий ваш ролик для самостійно або із залученням продакшн студії – будьте обережні з порушенням закону про авторське право. Так само як захищені авторським правом музика, логотипи (так, логотип Apple, на вашому MacBook теж рахується), зображення і відео. Для пошуку безкоштовної (royalty-free) музики, зображень і відео використовуйте iStockPhoto, SoundCloud, Vimeo Music Store, Free Music Archiveі т.п. ресурси.

Звичайно, гарне відео – це не єдине, що вам потрібно зробити для успіху, але це одна з важливих його складових.

Крім основних пунктів, зверніть увагу на наступні корисні прийоми:

  • Використання чорно-білих кадрів – хороший спосіб підкреслити минулий період часу або події, що передували поточного моменту.
  • Демонстрація виробничих процесів і робочих, які виготовляють продукт – один з найбільш дієвих методів підвищення довіри до бренду і надання йому більшої «натхненність».
  • Кілька музичних треків – прекрасне рішення для тривалих за часом відео. Ролик умовно ділиться на кілька коротших і тому  значно легше сприймається глядачем.
Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.