fbpx

НАШ БЛОГ

20 Лис 2019

Описи в рекламних оголошеннях Facebook. Зміна правил

Із листопада 2019 року діють нововведеня щодо опису в оголошеннях Facebook

Коли ви включаєте посилання в оголошення, у вас є можливість додати опис. Коли ваше оголошення з’являється у розміщенні каналу новин, опис відображатиметься динамічно. Це означає, що опис відображатиметься у вашій об’яві лише у тому випадку, якщо це, ймовірно, сподобається людині, яка його бачить.

Це стосується лише оголошень, що використовують єдиний формат медіа-оголошень, які відображаються у стрічці новин Facebook. Це не стосується динамічних рекламних оголошень.

Ця функція може допомогти підвищити ефективність вашої реклами. Наприклад, деякі люди, швидше за все, вживають певних дій, наприклад, здійснюючи покупку, коли бачать ціну товару безпосередньо в оголошенні. Інші частіше здійснюють покупку, коли бачать ціну лише після взаємодії з рекламою. Ми вирішимо, чи потрібно показувати ваш опис на основі того, що, на нашу думку, найбільше вплине на кожну людину та змусить їх вжити важливих дій.

Деякі люди побачать опис, а деякі ні. Оскільки опис може не відображатися взагалі, вам слід вводити туди лише несуттєву інформацію. Включіть у заголовок важливу інформацію, таку як інформація про доставку, детальну інформацію про товар (наприклад, тип матеріалу чи розміри товару), рейтинги, огляди чи політику повернення.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.