Dark

Light

Dark

Light

На верх

Маркетингова стратегія. 7 кроків до успіху.

Навіть якщо у вас вже є готовий маркетинговий план, ніколи не буде зайвим доопрацювати його.

 Ось 7 кроків по створенню працюючої стратегії в DIGITAL.

1. Визначте мету. Що ви робите і для кого, а також чого ви цим хочете домогтися. Рух без мети – рух в нікуди.

2. Подумайте про унікальність. Що нового буде в ваших повідомленнях, як ви будете позиціонувати себе в соціальних мережах.  

3. Знайдіть цільову аудиторію. Якщо продукт новий, то не шкодуйте часу і грошей на проведення досліджень. Якщо ви вже знайомі зі своїми споживачами, то буде не зайвим чітко уявляти, хто вони такі і чого хочуть в цьому житті.

4. Проведіть аудит майданчиків. Не варто кидатися в усі канали відразу, це може вимотати без будь-якого результату. Подивіться на те, що ви вже робили, на те, що вважає за краще ваша аудиторія – і тільки тоді дійте.

5. Визначтеся з інструментами генерації контенту. Хто, як і в яких обсягах буде робити розміщення, як часто і які сервіси можуть вам у цьому допомогти.

6. Подумайте про управління рекламною кампанією. Як ви зможете впливати на реалізацію цілей, яким чином зручніше за цим стежити.

7. Визначтеся з показниками ефективності. Будь-яка дія має вимірюватися. Необхідно встановити показники, за якими можна буде робити висновки про успіх того чи іншого типу просування.

Author avatar
iri_raza
https://raza.com.ua