НАШ БЛОГ

05 Лис 2019

Лід-магніт: що це, як створити і використовувати

Як створити лід-магніт з високою конверсією

Людям подобається купувати, але вони не люблять, коли їм продають

За даними холдингу Factum Group, середня конверсія в онлайні – 2%. З 100 відвідувачів сайту, 98 пройдуть повз і тільки 2 – здійснять покупку. Якщо ви витратите на рекламу 100 $ і отримаєте 2 ліда, то кожен вийде по 50 $. Але можна піти іншим шляхом, не продавати в лоб, а сформувати спочатку довіру – розташувати аудиторію до себе. Один з найефективніших інструментів для цього – лід-магніт.

Що таке лід-магніт і яка його роль

Лід-магніт – цінна пропозиція з реальною користю, присвячена конкретній проблемі аудиторії, яку ви даєте безкоштовно в обмін на контактні дані.

Це один з перших етапів у воронці продажів.

Він дозволяє залучити в 5-10 разів більше потенційних клієнтів. Головна мета лід-магніту – сформувати довіру, дати людині користь і показати часткове вирішення проблеми, болі в конкретному питанні. В майбутньому, ви зможете вести комунікацію вже з теплою, розташованою до вас аудиторією, пропонуючи недорогий продукт, а потім – основний.

Яким повинен бути лід-магніт

Релевантним – бути пов’язаним з тематикою вашого бізнесу і відповідати пропозиції, яку ви хочете зробити.
Цінним – вирішувати проблему клієнта і давати корисні рекомендації.
Конкретним – потенційний клієнт повинен чітко і ясно розуміти, яку вигоду він отримає.
Зацікавлюючим – викликати інтерес і бажання скористатися ним негайно.
Вузьконаправленим – вирішувати конкретну задачу, а не бути панацеєю від усіх проблем.
Зрозумілим і простим – приносити результат за короткий проміжок часу і не викликати труднощів, додаткових зусиль у використанні.
Багаторазовим – ви створите його один раз і він буде працювати без вашої участі.
Спонукати до дії, глибше усвідомлювати потребу в конкретному рішенні, залучати в наступні етапи воронки продажів.

Який лід-магніт створити для різного бізнесу ?

Вебінар
Цей лід-магніт сприяє максимальній конверсії в Інфобізнесі. Спершу створіть стратегію, підготуйте матеріал, після – зробіть анонс і проведіть захід на вищому рівні. Дайте максимум користі потенційним клієнтам. В кінці запропонуйте купити товар або послугу.

Приклади вебінарів: “Як розібратися в граматиці англійської мови за 1 вечір”, “Стратегія створення особистого бренду”, “Як монетизувати свої сильні сторони”.

Примітка: Краще – піти ще далі, запропонувавши на вебінарі щось недороге, але дуже привабливе, щоб відмовитися від такої пропозиції було дуже складно. Такий проміжний продукт за $ 1 – $ 10 легше продати, а головне – ви зможете перевести «просто зацікавлених» людей в категорію «покупців». Психологічно їм буде простіше віддати вам більше грошей в майбутньому.

Чек-лист, інструкція, набір інструментів
Покрокові вказівки для отримання конкретного результату. Ідеально підходить для збору бази підписників.

Приклади чек-листів, інструкцій: “Спорядження для походу в гори”, “Ідеальний landing page”, “Керівництво по створенню особистого бренду”, “Як впровадити CRM-систему в свій бізнес”, “3 кроки створення ефективної воронки продажів для Інфобізнесу” .

Знижки та подарунки
Цей вид лід-магніту призначений для підвищення лояльності і повернення потенційного клієнта на ваш сайт. Наприклад, дайте 5 $ на першу покупку, подарунок при першому замовленні або міні-пробник вашого товару.
Обов’язково продемонструйте роботу команди на вищому рівні: ввічливі менеджери, своєчасна доставка. Так ви отримаєте лояльних клієнтів.

Email-база Appsumo складається з 700 000 потенційних клієнтів тільки завдяки подарункам – 10 dropbox-акаунтів. На жаль, подарунки привертають багато «халявщиків». Тому проводите розіграші акуратно, сегментує базу і обмежуйте число подарунків.

Безкоштовні консультації експертів
Визначте гострі проблеми і заперечення різних сегментів своєї аудиторії. Запропонуйте допомогу експерта, який відповість на питання і дасть первинну консультацію щодо вирішення проблеми.

Наприклад, в digital-послуги – “Запишіться на зустріч з маркетологом”, в продажу косметики – “Безкоштовна консультація косметолога”, оренда суконь “Безкоштовна допомога стиліста”.

Відео
У продажу візуальних послуг ідеально використовувати відео. Наприклад, у продажу абонементів в спорт-зал або товарів для бігу запишіть відео з тренером, який виконує вправи і дає зрозумілі інструкції.

Можна піти далі – записати цілу серію таких відео, зробити перші кілька безкоштовними (лід-магніт), а далі – за смішні гроші ($ 5 – $ 10). Після серії платних відео буде легше продати основний продукт – абонемент на рік, тренажер і т.д.

Звіти, прогнози
Знайдіть тему, яка користується попитом і слабо представлена ​​на ринку. Створіть звіти з результатами в галузі або прогнози фахівців. Людям завжди цікаві зміни, тенденції. Створюючи звіти і прогнози, ви позиціонуєте себе як експерта і підвищуєте впізнаваність на ринку. Такий лід-магніт може бути вельми витратним за ресурсами, але часто з лишком окупає себе в сфері B2B.

Наприклад: “Маркетинг в розвитку мережі масажних салонів: звіт за 2018-2019 рік”, “Звіт, який відкриє очі на 7 неочевидних помилок орієнтування”, “Маркетинг в 2028 році”, “Що чекає інтернет-торгівлю в найближчі 10 років”.

Як створити лід-магніт з високою конверсією

1. Зосередьтеся на цільовій аудиторії
Подумайте про бажання, інтереси і проблеми людей, для яких призначений ваш товар або послуга. Які завдання вирішить потенційний клієнт, застосовуючи методики і інструменти в чек-листах, відео, вебінарі. Що корисного почерпне? Які емоції відчує?

2. Пам’ятайте про цілі
Багато дають лід-магніт тільки заради контактів потенційного клієнта. Сам по собі e-mail або номер телефону не несе для вас цінності. Вам важливо підштовхнути людину на наступний крок, залучити до наступного етапу воронки продажів.

3. Підготуйте цінний матеріал
Не створюйте просто корисний матеріал, який вам не шкода. Запропонуйте щось корисне і найякісніше. Лід-магніт буде ефективний, якщо людина отримає рішення своєї проблеми тут і зараз. Вона повинна впровадити його в життя, бізнес, відчути користь в своєму власному світі.

4. 1 лід-магніт – 1 конкретна проблема
Подумайте, що нестерпно вашому потенційному клієнту. Виберіть одну, але найсильнішу проблему. Запропонуйте точкове рішення, а не поверхневий огляд різних складнощів.

5. Моментально відправте лід-магніт
Ваше завдання – зацікавити і розпалити інтерес людини. Чим довше потенційний клієнт чекає свій бонус, тим швидше він забуває про вас. Подбайте, щоб лід-магніт був відправлений відразу.

Примітка: Відмінний варіант – відправити матеріал через месенджер, який користувач вибере сам з декількох варіантів.

6. Створіть WOW-ефект
Дайте клієнтові більше, ніж він очікує. Викличте позитивні емоції. Допоможіть отримати більший результат, ніж обіцяли і ніж розраховує людина.

7. Враховуйте не тільки якість, але і об’єм
Створюйте простий і швидкий для ознайомлення матеріал. Важливо, щоб людина негайно застосував отримані знання на практиці. Якщо з цим виникнуть складнощі, вся ваша робота над лід-магнітом пройде нанівець.

Створіть лід-магніт за 5 етапів

1. Проаналізуйте бажання і інтереси вашої цільової аудиторії, ключові проблеми різних сегментів ЦА.
2. Підберіть одну проблему, пов’язану з основним продуктом, і дайте її рішення у вигляді зручного і зрозумілого для аудиторії формату контенту.
3. Упакуйте свій лід-магніт: текст, дизайн, фірмові елементи.
4. Подумайте, що мотивує вашого потенційного клієнта перейти далі і придбати ваш платний продукт, врахуйте це в подальшій ланцюжку і воронці продажів.
5. Підтримуйте зв’язок з користувачем – не кидайте його після відправки лід-магніту, продумайте серію з 3-5 повідомлень, які людина отримає після лід-магніту.

Головне про лід-магніт

Лід-магніт – перший крок в побудові воронки продажів, він дозволяє залучити більше потенційних клієнтів і збільшити конверсію на різних етапах воронки в 2-5 разів.

Визначте проблеми, які вирішує ваш бізнес. Присвятіть лід-магніт одній з найважливіших проблем, болю для клієнта.

Підбирайте оптимальний формат, відштовхуючись від своєї аудиторії – відео, вебінари, чек-листи, звіти можна використовувати практично у всіх нішах, але їх ефективність у воронці може бути різною.

Не створюйте просто корисний матеріал, який вам не шкода. Запропонуйте щось корисне і найякісніше.

Дайте точкове рішення 1 конкретної проблеми, а не поверхневий огляд всього і відразу.

Подбайте, щоб потенційний клієнт моментально отримав лід-магніт. Краще відправити його в месенджері, який користувач сам вибере з декількох варіантів.

Створіть WOW-ефект – дайте клієнту більше, ніж він очікує.

Не забувайте комунікувати далі – не залишайте користувача 1 на 1 з лід-магнітом, а ведіть його далі по воронці, пропонуючи спочатку недорогий, практично безкоштовний продукт, а потім – основний.

Перестаньте втрачати 98% потенційних клієнтів, на яких йде майже весь маркетинговий бюджет. Використовуйте наші рекомендації, створіть продуманий лід-магніт і формуйте спочатку довіру, а лише потім – продавайте основний продукт.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.