НАШ БЛОГ

20 Чер 2020
Rol reklamy v biznesi 1 1 ovbbdjms55f9ber9zdvi10e9gb8uv82v4gl8kzzu6s - Іміджевий каталог як ефективний різновид реклами

Іміджевий каталог як ефективний різновид реклами

Хоча б раз в житті кожен тримав в руках каталог компанії. А багато хто в професійній діяльності активно ними користується.

Але чи є розуміння відмінності між видами каталогів? Так-так, каталоги мають різне призначення і від того дуже різняться за структурою і смисловим навантаженням.

Види каталогів

Періодичний – передбачає випуск каталогу в певні проміжки часу. Відбувається постійне, а головне, своєчасне оновлення інформації про випуск нових товарів або послуг, запровадження спеціальних пропозицій, зміна цін та інша інформація, призначена для постійних клієнтів.

Іміджевий – носить ознайомчий характер, він знайомить потенційних клієнтів з діяльністю підприємства, з новими технологіями. Поширюються іміджеві каталоги шляхом адресної розсилки або ж на первинних зустрічах з потенційними клієнтами.

Рекламний – покликаний детально розповідати про послуги і демонструвати товари, які пропонує компанія. Основна увага при створенні дизайну інформаційного каталогу приділяється гармонійному розміщенні великого обсягу інформації.

Іміджевий каталог

Іміджевий каталог є обличчям компанії, і від правильності побудови структури та подачі інформації залежить думка потенційних клієнтів та партнерів

Грамотно створений і якісно надрукований каталог – не просто чергова корпоративна поліграфія, це ефективний спосіб просування товарів і послуг.Залежно від бюджету, виділеного на друк поліграфії, цільової аудиторії для якої призначений каталог і терміну служби друкованого видання, вибирається поліграфічне виконання та дизайн каталогу.

І коли на перше місце ставиться бажання яскравіше заявити про себе про свою компанію, стати на голову вище від конкурентів, яскравіше, помітніше, ефектніше – постає питання про друк іміджевого каталогу.

Іміджевий каталог може бути складений в кардинально різному ключі і нести в собі інформацію про основні цінності компанії, конкурентні переваги або просто ефектно представляти бренд. Тут важливо яскраво подати інформацію, використовуючи виразні ілюстрації, фотографії та рекламні слогани.

Іміджеві каталоги можна розділити на такі:

Для різного роду виставок – в такому каталозі важливо дотримати баланс між ілюстраціями і текстовими модулями. Поліграфія повинна містити більше інформації про компанію, її історію, філософію.

Каталог компанії – візитна картка фірми, застосовується в якості презентаційного матеріалу, наприклад, на переговорах. Багато наших клієнтів прагнуть надати йому солідний вигляд за рахунок післядрукарської обробки – тиснення, лакування і т.д.

Каталог продукції іміджевий – представляє конкретні товари, формує позитивний імідж компанії. Тут важливо висока якість ілюстрацій, отриманих в результаті професійної зйомки з подальшим коригуванням.

Створення іміджевих каталогів – чудовий спосіб ефектно і солідно заявити про себе, посилити враження про компанію, підкреслити основні переваги і сформулювати позитивну думку про бренд.

Структура та дизайн

Розробляючи дизайн іміджевого каталогу необхідно добре розуміти яку інформацію має бути представлено.

Іміджевий каталог – представляє в найбільш виграшному світлі можливості або продукцію компанії.

Подібний каталог містить менше детальну інформацію про всі продукти компанії. У ньому більше загальної інформації про саму організацію, про її історію, він більш солідний, вражає, наповнений багатим ілюстративним рядом.

При виготовленні іміджевого каталогу, який повинен рясніти яскравими привабливими ілюстраціями, особлива увага приділяється дизайну від першої до останньої сторінки і, особливо обкладинці – обличчю іміджевого каталогу. Саме вона повинна спочатку привертати увагу потенційних клієнтів і партнерів.

Ще є окремий блок робіт, який часто ігнорується. Це інфографіка.⠀
За допомогою інфографіки можна додатково структурувати інформацію, замінюючи цілі блоки непотрібних описів і деталей – відповідно каталог стає більш зручним та буде ефетивніше продавати послуги та товари компанії.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.