НАШ БЛОГ

10 Чер 2019
My Post Copy 2 ovahkcej1uajj7n3pzl1obv0rqwzg4joklyjwp8oes - Ефективний заголовок: 10 порад від спеціалістів

Ефективний заголовок: 10 порад від спеціалістів

Так само, як назва бренду дає базове уявлення про нього, так і заголовок допомагає отримати розуміння, про що ж буде текст. Саме тому дуже важливо використовувати правильні заголовки, які зацікавлять потенційного читача.

Давайте розбиратися, як же грамотно це зробити.

Тексти зустрічають за назвою, тому до її створення рекомендуємо підійти з усією відповідальністю, нарівні з написанням всієї статті.

На що впливає заголовок?

Важливо розуміти, що є різниця між типовим заголовком і привабливим.

Для чого ж потрібний грамотно складений заголовок?

  1. зацікавлювати читача, приваблювати його погляд;
  2. давати зрозуміти, що ця стаття здатна вирішити проблему;
  3. сприятливо впливати на ранжування.

Хороший заголовок відмінно спрацює в тандемі тільки з якісним текстом. Це означає, що він не повинен давати гучних обіцянок, а реально повідомляти те, про що піде мова в статті.

Змістовний текст = корисний текст, а це значить:

  • він не обнадіює безпідставно;
  • розкриває запит читача;
  • його цікаво читати.

Як змусити читача звернути увагу на заголовок?

Є перелік “маячків”, які допоможуть погляду читача зачепитися і не дадуть пройти повз. До них відносяться:

  • цифра: 2019, 15%, 7 рад;
  • яскрава подача: “Ласкаво просимо або як швидко забратися в квартирі, якщо гості на порозі”;
  • подача як новини: “Це працює: 5 способів повернути дівчину”
  • нотка інтриги: “Ми розповімо, що не можна робити на першому побаченні”

Вплив на ранжування

Природно, заголовок повинен подобатися не тільки читачеві, а й пошуковій системі. Для цього його потрібно правильно складати з технічної точки зору. При цьому важливо використовувати ключі, за якими стаття  і буде ранжуватися.

Для чого це необхідно:

  • це вплине на просування сторінки в пошукових системах;
  • дасть зрозуміти пошуковій системі, що заголовок релевантний;
  • підвищить довіру з боку читача.

Що повинні містити заголовки?

Тепер докладніше розглянемо приклади заголовків з “маячками”, які привертають увагу і втягують в читання. До них відносяться:

Оцінка експерта.

Коли в назві присутнє згадування майстра (експерта, профі, фахівця) у читача зростає рівень довіри до статті. Головне, щоб це слово було вписано не лише для привернення уваги, але і було виправдано.

Цифри – це можуть бути ціни, рік, відсотки, кількість правил, кроків і т. д. – те, що приверне увагу.

Залучення цільової аудиторії. Щоб залучити читачау, потрібно дати йому зрозуміти, що ви говорите саме про його проблеми. Так, це відразу виключить нецільових відвідувачів, але дасть потрібний ефект для тих, кому ваша стаття дійсно цікава.

 Позитивні сторони продукту. Хочете продати – похваліть (але не перехваліть). Тут відмінно зіграють слова “найкращий”, “переваги”, “якісний” і подібні. Це допоможе відвідувачам сайту перестати сумніватися в своєму виборі.

Постійна актуальність. У заголовку можна використовувати рік (2019), подію (подарунки на 23 лютого), вічно актуальну тему (як отримати шенген). Головне не забувати оновлювати дату щороку, якщо вона стоїть в заголовку

Вигода – завжди хороший спосіб привернути увагу читача. Недостатньо написати “у нас дешевше”, напишіть для кого і на скільки.

Вихід з проблеми – за допомогою заголовка ви можете дати зрозуміти, що матеріал допоможе вирішити проблему читача.

Слова, які продають, такі як купити, ціна, недорого, знижка, економія, плюс міста – це “маячки” для статей які продають.

Ємність тексту впливає на читабельність. Можна написати 3 слова по суті і сухо, а можна розтягнути до 10 і зробити перебір.

Інтрига в назві – іншими словами клікбейт. Чи виправдане використання таких заголовків? Давайте подивимося.

Клікбейт (clickbait), що дослівно означає клацання + наживка, не дарма так називається. Це яскраві викликаючі фрази, не завжди реалістичні, на межі, але такі що запам’ятовуються. Якщо ви використовуєте їх, важливо розуміти межу. Так, заголовок типу “Вона ЦЕ зробила, зможете і ви” безсумнівно приверне погляд, але складно повірити в серйозність та достовірність цієї інформації.

Що властиво таким заголовкам?

  • їх використовують в назвах відео на YouTube і на “жовтих” сайтах;
  • навіть великі ресурси стали впроваджувати їх для збільшення уваги та обговорювань;
  • часто вони перебільшують;
  • вони підкріплюються відповідними провокаційними картинками.
  • швидше за все читач закриє статтю, якщо не отримає того, що шукав, яким би гарним не була назва;
  • такі заголовки знижують рівень довіри до сайту;
  • вони можуть дратувати відвідувачів.

Розпізнавальні ознаки clickbait:

  • безліч кричущих фраз (шок, ти не повіриш);
  • позначки з віком (16+, 18+); звернення на “ти” до читача (ти повинен знати);
  • займенники (він це зробив);
  • вірусні словосполучення (узбагойся, це фіаско);
  • приказки і афоризми (любиш кататися – люби і саночки возити …).

Нажаль чи на щастя, клікбейти зістарюються і втрачають свою популярність. Наприклад, Facebook навіть активно бореться з ними за допомогою спеціального алгоритму. Звичайно, цікаві заголовки це завжди плюс, але всьому є межа.

 Є дві крайності:

“Як писати заголовки”;

“Ти все ще пишеш нудні заголовки? Ми навчимо робити смачні хедлайни, які сподобаються тобі і синові маминої подруги! “;

 І є баланс:

 “Топ 5 кроків на шляху до створення клікабельно заголовка”.

 

Узагальнимо:

1. Не потрібно відразу писати заголовок, особливо якщо немає ідей. Напишіть текст повністю, заголовок сам прийде в голову як логічне завершення всього написаного і стане завершальною крапкою.

2. Увагу варто приділяти не тільки заголовку, але і підзаголовкам. Якщо вони вдало написані і використані потрібні ключові фрази, стаття ранжуватиметься в пошуковій системі належним чином.

3. Важливо враховувати те, для якого типу тексту пишеться заголовок: в комерції використовуємо більш продаючі варіанти, в блог підійдуть цікаві та інформативні.

 То який же він буде, ваш ідеальний заголовок? Ємний, оригінальний, компактний і цікавий?…

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.