Контактна Особа*
Контактний телефон*
Контактний E-mail*
Повна назва компанії
Місто
Website компанії
Соціальні мережі компанії
Опис продукту/послуги/проекту:
Позиціонування компанії/бренду коротко по формулі:
для кого (цільова аудиторія), продукт/послуга (конкурентний критерій), що пропонують (основна вигода), тому що (вказати причину).
Ціновий сегмент
ВисокийСереднійНизький
Які 3 основних завдання вирішує Ваш продукт/послуга/проект:
Опишіть цільову аудиторію Вашого продукту/послуги/проекту
Географія рекламної кампанії
Перерахуйте Ваших конкурентів
Чи є у вашого бренду фірмовий стиль, брендбук, гайдлайн
Ні немає; порібно розробитиПотрібна косультаціяТак, є
Вкласти файл (файл до 5 МБ, формат: .doc .xls .pdf .jpg)
Мета звернення до агенства:
Популяризація брендуРобота з аудиторією(збільшення активності в спільнотах, робота з негативом, тощо)Збільшення продажівВихід на новий ринокЗалучення підписників в спільноті брендуІнше
Вкажіть місячний бюджет, який Ви потенційно готові інвестувати у просування в соціальних мережах
Інструменти які обов'язково повинні бути в рекламній кампанії
Розробка SMM стратегіїАналіз ринку та конкурентівКонтент в соціальних мережахСтворення та оформлення стрінок в соціальних мережахНалаштування та запуск тагретованої реклами в соціальних мережахРозміщення реклами в блогерівІнше
Вкажіть аккаунти в соціальних мережах, які ви вважаєте зразковими
Чи був у Вас досвід проведення рекламних кампаній продукту/послуги/проекту в інтернеті, якщо так то опишіть
Чи встановлено на сайті продукту/послуги/проекту код Facebook Pixel?
ТакНіПотрібна консультація
Терміни запуску та тривалість рекламної кампанії?
Чи є потреба в додаткових послугах:
Додаткові побажання (те що ми не запитали, але на Ваш погляд важливе)
RAZA|digital приймає на себе зобов'язання про те, що комерційна інформація, отримана в рамках підготовки та реалізації проекту, є конфіденційною і не підлягає розголошенню або передачі третім особам.
Даний бриф складається для правильного і своєчасного виконання агенцією RAZA|digital поставленого завдання. Бриф затверджується замовником для того, щоб виконавець чітко розумів завдання, що стоять перед ним. Бриф - це офіційне завдання виконавцю.
* - поле обов'язкове для заповнення