fbpx

Бриф на просування у соціальних мережах

Контактна Особа*

Контактний телефон*

Контактний E-mail*

Повна назва компанії

Місто

Website компанії

Соціальні мережі компанії

    Facebook

    Instagram

    Youtube

    LinkedIn

    Інші соціальні мережі

Опис продукту/послуги/проекту:

Позиціонування компанії/бренду коротко по формулі:

    для кого (цільова аудиторія),
    продукт/послуга (конкурентний критерій),
    що пропонують (основна вигода),
    тому що (вказати причину).

Ціновий сегмент

ВисокийСереднійНизький

Які 3 основних завдання вирішує Ваш продукт/послуга/проект:

    Завдання 1

    Завдання 2

    Завдання 3

Опишіть цільову аудиторію Вашого продукту/послуги/проекту

Географія рекламної кампанії

Перерахуйте Ваших конкурентів

Чи є у вашого бренду фірмовий стиль, брендбук, гайдлайн

Ні немає; порібно розробитиПотрібна косультаціяТак, є

Вкласти файл (файл до 5 МБ, формат: .doc .xls .pdf .jpg)

Мета звернення до агенства:

Популяризація брендуРобота з аудиторією(збільшення активності в спільнотах, робота з негативом, тощо)Збільшення продажівВихід на новий ринокЗалучення підписників в спільноті брендуІнше

Вкажіть місячний бюджет, який Ви потенційно готові інвестувати у просування в соціальних мережах

    - на послуги агенства (гривень)

    від 6000 до 12000від 12000 до 24000більше 24000

    - на таргетовану рекламу (доларів США)

    від 100 до 300від 300 до 700більше 700

Інструменти які обов'язково повинні бути в рекламній кампанії

Розробка SMM стратегіїАналіз ринку та конкурентівКонтент в соціальних мережахСтворення та оформлення стрінок в соціальних мережахНалаштування та запуск тагретованої реклами в соціальних мережахРозміщення реклами в блогерівІнше

Вкажіть аккаунти в соціальних мережах, які ви вважаєте зразковими

Чи був у Вас досвід проведення рекламних кампаній продукту/послуги/проекту в інтернеті, якщо так то опишіть

Чи встановлено на сайті продукту/послуги/проекту код Facebook Pixel?

ТакНіПотрібна консультація

Терміни запуску та тривалість рекламної кампанії?

Чи є потреба в додаткових послугах:

Додаткові побажання (те що ми не запитали, але на Ваш погляд важливе)





RAZA|digital приймає на себе зобов'язання про те, що комерційна інформація, отримана в рамках підготовки та реалізації проекту, є конфіденційною і не підлягає розголошенню або передачі третім особам.

Даний бриф складається для правильного і своєчасного виконання агенцією RAZA|digital поставленого завдання. Бриф затверджується замовником для того, щоб виконавець чітко розумів завдання, що стоять перед ним. Бриф - це офіційне завдання виконавцю.

* - поле обов'язкове для заповнення