НАШ БЛОГ

30 Лип 2019

Брендинг. Cкладові успіху

Як правило, створення бренду ведеться в команді. Але в будь-якій справі є свої правила, згідно з якими основна основна робота. Брендинг – не проста “справа”, але при успішному завершенні може принести вагомий прибуток, як виконавцям, так і замовникам, якщо це не одні і ті ж люди)

Потрібно в першу чергу розкрити потреби і мотиви покупців – це і є ключі до успіху. Брендинг заснований не на рейтингах, загальноприйнятих думках або здоровому глузді, а вибір покладається на мотиви споживачів і складається з декількох етапів: аналіз ринку, стратегії компанії, неймінгу та звичайно ж дизайну.

Саме споживач вирішує довіряти вашій продукції чи ні.

У втіленні комерційної ідеї будь-яка дрібниця може зіграти свою роль, і найменший нюанс чи  помилка можуть привести до непоправних наслідків.

Компоненти бренду

До структурних компонентів бренду, що впливають на його успішне просування на ринку відносяться його фізичні і матеріальні складові – найменування, символіка (товарний знак, логотип, фірмовий стиль, дизайн) і слоган.

  • Неймінг – створення яскравої назви що запам’ятовується – і це перше питання, яке виникає при створенні товару. Обов’язковою загальноприйнятою умовою є стислість, простота, милозвучність і його однозначність.
  • Символ бренду повинен бути оригінальним, новим і практичним. Зрозумілість і простота потрібні для того, щоб споживач не витрачав багато часу на його вивчення, досить 3-5 деталей або геометричних фігур.
  • Серед рекламістів відомо, що слоган в перекладі з гаельської мови – це бойовий клич, а з німецької – гасло. Слоган для сучасної реклами – прямий шлях до успішного брендування, чим він голосніший і привабливіший, тим швидше інформація про фірму або товар відкладеться в пам’яті у потенційного споживача.

Створення бренду – це повноцінний процес, що охоплює не тільки перераховані вище матеріальні складові, а й аналіз ринкової ситуації, конкурентного середовища та проведення позиціонування торгової марки.

Маркетингова політика

Крім візуального втілення важливо звернути увагу на формування маркетингової політики бренду, яка включає:

чітку лінію позиціонування товару (визначення цільового сегмента аудиторії), тобто для кого він створюється, буде це преміум або економ-продукт, чи існують прямі конкуренти на ринку, хто зацікавлений в придбанні пропонованого товару та ін .;

гарантія якості пропонованого продукту – якість повинна відповідати заявленим параметрам;

продумана цінова політика бренду;

створення активної мережі продажів, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду;

формування вигідних пропозицій для кожної категорії партнерів – від дистриб’юторів до дрібнооптових і роздрібних продавців.

Позиція бренду виявляється і формується на підставі його відмінних якостей або тих вигод, які отримує покупець з його придбанням, або тих характеристик, які відрізняють його від конкурентів.

Етапи створення бренд-стратегії

1) Аналіз ринку, оцінка рівня конкуренції, попиту на продукцію в обраному сегменті.

2) Перевірка бренду на відповідність морально-етичним, правовим і іншим нормам, здатним перешкодити його успішному просуванню і розвитку.

3) Перевірка конкурентоспроможності бренду, виявлення у нього конкурентних переваг.

4) Перевірка бренду на відповідність заявленій якості / рівню ціни.

5) Формування стійкої асоціації з брендом у споживчої аудиторії. Досягається за рахунок вірусної реклами, застосування різних методів реклами – від зовнішньої до медійної, використання інструментів промо-просування, зокрема акцій і конкурсів.

 6) Розрахунок бюджету. Запуск бренду вимагає достатньо фінансування. Варто врахувати, що не маючи на руках суми, що дорівнює річному рекламно-виробничому бюджету бренду, його запуск просто не варто ініціювати.

7) Аналіз та контроль ходу розкрутки бренду. Використання ефективних засобів дозволить оптимізувати витрати, допоможе уникнути необдуманих кроків і дій.

Буде краще, якщо на формування вашого бренду також посприяють і люди, потенційні клієнти. Це можливо завдяки соцмережам, форумам і іншим каналам комунікації.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.