04 Гру 2019

Рекламна фотографія косметологічних послуг. Чек-ліст.

У будь-якої рекламної фотографії є певна мета – представити товар або послугу Однією із сфер застосування даного виду фотографії це косметологія – вона все активніше користується попитом і конкуренція тут велика. Тому, щоб бізнес міг бути в ТОП, необхідно мати якісну базу фотографій. Чек ліст Чек-ліст не обов’язково наслідувати на всі 100%. Кожен проект індивідуальний […]

Continue Reading
02 Гру 2019

Як збільшити продажі перед Новим Роком

В грудні на подарунки люди спускають навіть ті гроші, яких у них немає. Не пропустіть золотий час! Його майже не залишилося! За пару тижнів в грудні деякі підприємці отримують більший дохід, ніж за весь рік. Решта ж спостерігають за тими хто збагачується.Тому ми підготували для вас список порад як бути в числі перших. Новорічний товар […]

Continue Reading
20 Лис 2019

Описи в рекламних оголошеннях Facebook. Зміна правил

Із листопада 2019 року діють нововведеня щодо опису в оголошеннях Facebook Коли ви включаєте посилання в оголошення, у вас є можливість додати опис. Коли ваше оголошення з’являється у розміщенні каналу новин, опис відображатиметься динамічно. Це означає, що опис відображатиметься у вашій об’яві лише у тому випадку, якщо це, ймовірно, сподобається людині, яка його бачить. Це […]

Continue Reading
14 Лис 2019

Що таке Лендінг? Призначення та переваги

Якщо вірити Вікіпедії, то лендінг (Landing Page )– це  завершальна веб-сторінка продажів, яка відкривається при натисканні на рекламне оголошення чи лінк. Часто «лендінги» пов’язані з соціальними медіа, розсилками електронною поштою або контекстною рекламою з метою підвищення ефективності реклами. «Лендінг» (Landing Page) може бути будь-якою сторінкою сайту або спеціально створеною окремою сторінкою. Загальна мета «лендінгу» (Landing Page) […]

Continue Reading
13 Лис 2019

Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Психологи виявили, що велике значення має той факт хто саме виступає з промовою. Багато пишуть і говорять про “особистість оратора”, про те, що від нього вимагається, яким він повинен бути (ерудиція, культура і т.д.). Йдеться про конструювання потрібного образу, про певне враження, яке мовлення справляє на слухачів. Оратор може виступати в ролі лідера; або трибуна, […]

Continue Reading
05 Лис 2019

Лід-магніт: що це, як створити і використовувати

Як створити лід-магніт з високою конверсією Людям подобається купувати, але вони не люблять, коли їм продають За даними холдингу Factum Group, середня конверсія в онлайні – 2%. З 100 відвідувачів сайту, 98 пройдуть повз і тільки 2 – здійснять покупку. Якщо ви витратите на рекламу 100 $ і отримаєте 2 ліда, то кожен вийде по […]

Continue Reading
30 Жов 2019

Роль реклами в бізнесі

Людина сучасного світу – це споживач Звичайно, наша перша мета це створення сім’ї, підтримка спілкування з друзями тощо. Але рухає нами все ж бажання споживати. Ми хочемо для сім’ї в будинок купувати кращі речі і техніку, а коли зустрічаємося з друзями, то думаємо, яке пиво і чіпси краще для підтримки розмови. На це і тиснуть […]

Continue Reading
21 Жов 2019

Головний колір 2020 року версії інституту кольору Pantone

Інститут кольору Pantone визначив наймодніший колір 2020 року. Який відтінок прийде на зміну «живому коралу»? Інститут Pantone вже протягом двох десятків років вибирає колір року, який стає орієнтиром для всіх світових дизайнерів одягу, інтер’єрів, меблів і графічних дизайнерів. На сайті інституту Pantone з’явилося повідомлення, що найголовнішим кольором 2020 року стане колір, який безпосередньо пов’язаний з […]

Continue Reading
09 Жов 2019

10 причин використання відеомаркетингу в бізнесі

Не так давно для просування сайту в топові позиції досить було наповнити його якісним текстовим контентом. Але інтернет еволюціонує. Його користувачі не тільки хочуть читати про товар, представляючи його в уяві, вони хочуть бачити його, знати, як він використовується. Тому сьогодні відеоролики стали одним з найбільш ефективних інструментів маркетингу. Відеомаркетинг являє собою набір прийомів, підходів […]

Continue Reading
27 Сер 2019

Facebook запускає новий розділ новин де працюватимуть журналісти

Компанія Facebook планує створити новий розділ новин. Він називатиметься News Tab. Для роботи над ним мають залучити досвідчених журналістів. Про це пише видання The New York Times. Як наголошується в публікації, тепер соцмережа хоче покладатися на людей. Facebook довгий час покладався на алгоритми для відбору новин для своїх користувачів, однак всі ми знаємо про випадки поширення недостовірної інформації. […]

Continue Reading