22 Січ 2020

Telegram для бізнесу

Логотип Telegram – це паперовий літачок в польоті, який означає швидкість доставки повідомлень. Творці Telegram пишаються, що на сьогодні це месенджер один із найшвидших по доставці повідомлень та файлів. Функції Telegram для бізнесу Найголовніше в Telegram те що в ньому є особливі функції, які вкрай корисні малому і середньому бізнесу.⠀До них належать:⠀◾️ груповий чат◾️ документообіг◾️ […]

Continue Reading
14 Січ 2020

Бриф: що це таке, для чого і як його грамотно скласти

Бриф – це коротка письмова форма угоди між замовником і виконавцем, в якій прописані основні нюанси майбутнього проекту По своїй суті це удосконалена форма технічного завдання, і потрібна вона обом сторонам: і замовнику і виконавцеві. Цей документ застосовують у різних сферах, в основному при наданні складних послуг. Бриф містить перелік запитань по суті завдання які […]

Continue Reading
23 Гру 2019

Секрети вдалої мобільної фотографії

Хочете самі банальні поради по мобільній фотографії які всі вперто ігнорують?? Витирайте камеру перед тим як фотографувати Фокусуйте забраження на головному об’єкті Використовуйте ноги, а не ZOOM Не використовуйте спалах А якщо говорити серйозно, то щоб ви стали ближчими до ідеальних фото із смартфона, ми підготували список рекомендацій, які допоможуть вам поліпшити навички. Експозиція Це […]

Continue Reading
04 Гру 2019

Рекламна фотографія косметологічних послуг. Чек-ліст.

У будь-якої рекламної фотографії є певна мета – представити товар або послугу Однією із сфер застосування даного виду фотографії це косметологія – вона все активніше користується попитом і конкуренція тут велика. Тому, щоб бізнес міг бути в ТОП, необхідно мати якісну базу фотографій. Чек ліст Чек-ліст не обов’язково наслідувати на всі 100%. Кожен проект індивідуальний […]

Continue Reading
02 Гру 2019

Як збільшити продажі перед Новим Роком

В грудні на подарунки люди спускають навіть ті гроші, яких у них немає. Не пропустіть золотий час! Його майже не залишилося! За пару тижнів в грудні деякі підприємці отримують більший дохід, ніж за весь рік. Решта ж спостерігають за тими хто збагачується.Тому ми підготували для вас список порад як бути в числі перших. Новорічний товар […]

Continue Reading
20 Лис 2019

Описи в рекламних оголошеннях Facebook. Зміна правил

Із листопада 2019 року діють нововведеня щодо опису в оголошеннях Facebook Коли ви включаєте посилання в оголошення, у вас є можливість додати опис. Коли ваше оголошення з’являється у розміщенні каналу новин, опис відображатиметься динамічно. Це означає, що опис відображатиметься у вашій об’яві лише у тому випадку, якщо це, ймовірно, сподобається людині, яка його бачить. Це […]

Continue Reading
14 Лис 2019

Що таке Лендінг? Призначення та переваги

Якщо вірити Вікіпедії, то лендінг (Landing Page )– це  завершальна веб-сторінка продажів, яка відкривається при натисканні на рекламне оголошення чи лінк. Часто «лендінги» пов’язані з соціальними медіа, розсилками електронною поштою або контекстною рекламою з метою підвищення ефективності реклами. «Лендінг» (Landing Page) може бути будь-якою сторінкою сайту або спеціально створеною окремою сторінкою. Загальна мета «лендінгу» (Landing Page) […]

Continue Reading
13 Лис 2019

Швидкість довіри: 120 слів за хвилину

Психологи виявили, що велике значення має той факт хто саме виступає з промовою. Багато пишуть і говорять про “особистість оратора”, про те, що від нього вимагається, яким він повинен бути (ерудиція, культура і т.д.). Йдеться про конструювання потрібного образу, про певне враження, яке мовлення справляє на слухачів. Оратор може виступати в ролі лідера; або трибуна, […]

Continue Reading
05 Лис 2019

Лід-магніт: що це, як створити і використовувати

Як створити лід-магніт з високою конверсією Людям подобається купувати, але вони не люблять, коли їм продають За даними холдингу Factum Group, середня конверсія в онлайні – 2%. З 100 відвідувачів сайту, 98 пройдуть повз і тільки 2 – здійснять покупку. Якщо ви витратите на рекламу 100 $ і отримаєте 2 ліда, то кожен вийде по […]

Continue Reading
30 Жов 2019

Роль реклами в бізнесі

Людина сучасного світу – це споживач Звичайно, наша перша мета це створення сім’ї, підтримка спілкування з друзями тощо. Але рухає нами все ж бажання споживати. Ми хочемо для сім’ї в будинок купувати кращі речі і техніку, а коли зустрічаємося з друзями, то думаємо, яке пиво і чіпси краще для підтримки розмови. На це і тиснуть […]

Continue Reading