НАШ БЛОГ

08 Тра 2019
My Post 5 ova10n6psotnnqxh6zrrz5hjtt1q9onno5znsqhpqs - 12 поширених помилок в маркетинговій кампанії

12 поширених помилок в маркетинговій кампанії

Помилки – невід’ємна, хоча й неприємна частина життя. Це стосується й маркетингу. Порівняно з тим, як збільшується кількість різноманітних маркетингових кампаній, зростає й імовірність появи в них хиб та ляпсусів.

Інтернет-агенство UaMaster зібрало 12 найпоширеніших помилок у маркетингових кампаніях, які варто враховувати при плануванні стратегії у 2019 році.

1. Прагнення догодити всім

Ключ до успіху полягає в тому, щоб визнати: продукт, послуга чи бренд не підійдуть кожному та будь-коли.

Неможливо догоджати всім і завжди.
Тому замість того, щоб готувати кампанію, яка охопить велику кількість споживачів, визначте свою цільову аудиторію, та постарайтеся порадувати саме її.

2. Нездатність установити емоційний контакт зі своєю аудиторією

Емоції набагато частіше спонукають до дій, ніж логіка.

Маркетинг – це не просто логічне подання даних. Можна пояснити, який хороший продукт, але ця логіка наврядчи стимулюватиме публіку на якісь вчинки. Тож краще підготувати маркетингові кампанії, які в ідеалі пов’язані з цільовою аудиторією в емоційному аспекті. Можна використовувати логіку для продажу, але потрібні емоції, щоб зачепити людей.

3. Звичка занадто покладатися на маркетингові дані

У будь-якої аналітики є свої обмеження, не кажучи вже про неточності.

Дані є важливою частиною маркетингової головоломки, і завдяки технологіям можна мати більше даних, ніж будь-коли. Але! Використання даних доречно й раціонально для розуміння аудиторії або констатування успіху кампаній. Однак дані можуть не враховувати ключові метрики або зміститися у бік певної інформаційної групи. Тому не базуйте всю кампанію тільки на цифрах.

4. Невміння диверсифікувати маркетинговий підхід

Різнопланова кампанія на кількох каналах збільшить охоплення цільової аудиторії

Є безліч корисних інструментів маркетингу. Але якщо використовувати лише один із них (наприклад, тільки цифровий маркетинг), зменьшується охоплення цільової аудиторії. Хоча цифровий маркетинг може лідирувати, друк і телерекламу ще ніхто не відміняв. Заплануйте і складіть бюджет різнопланової кампанії для цільової аудиторії і спрямуйте її по кількох каналах. Ця ж порада стосується й суто цифрового маркетингу: не забувайте про різні канали просування.

5. Нездатність виправдати очікування споживачів

Невідповідність очікуванням клієнтів може зіпсувати відносини з ними, і зруйнувати репутацію бренду.

Усі бренди заявляють про свої особливості, переваги та цінності продуктів і послуг. Однак якщо переоцінити себе, зі споживачами виникають непорозуміння та конфлікти. Вони очікують від компанії більшого, ніж вона може їм дати. Будьте чесні та прозорі – завжди дотримуйтесь свого слова як компанія.

6. Наслідування конкурентів

Копіювання конкурентів не дає виділитись по-справжньому

Маркетинг – це конкурентне поле. Отож, інколи, коли можна підгледіти якийсь крутий прийом у конкурентів, виникає спокуса скопіювати його. На жаль, це не тільки не зможе виділити компанію в конкурентній сфері, а й посилить позиції конкурентів. Замість того, щоб намагатися копіювати конкурентів або навіть зробити краще, ніж вони, можна спробувати виділитися по-справжньому. Дайте відповідь на кілька запитань: що робить бізнес унікальним? що компанія хоче розповісти про свій бренд або продукт? які пристрасті живлять компанію? І тоді розкажіть про це своїй аудиторії.

7. Ігнорування конкурентів

Знання ситуації на ринку конкурентів піднімає на щабель вище.

Ще один так само помилковий підхід у роботі з конкурентами – їх цілковите ігнорування. Подобається це чи ні, але вони є, тому важливо знати, що вони роблять і як саме.

8. Обмеження бюджету рекламної кампанії

Маркетингова стратегія напряму залежить від бюджету

Якщо бюджету недостатньо для адекватного маркетингу продукту, бренду чи послуги, слід переглянути всю маркетингову стратегію. Будьте реалістичними щодо суми коштів, яка знадобиться для запуску успішної кампанії. Якщо все піде за планом, витрачені гроші приведуть до набагато більшого результату.

9. Неякісний веб-сайт

Більша частина маркетингового трафіку приведе саме на сайт компанії.

У наш час веб-сайт є обов’язковим для будь-якого бізнесу. Тому переконайтеся, що сайт компанії працює згідно з усіма останніми вимогами пошукових систем: швидко завантажується, є адаптованим до мобільних пристроїв, на ньому є робочі форми заявок та інше.

10. Небажання слідкувати за маркетинговою кампанією

З’ясуйте, що працює, а що ні, та дійте відповідно.

Після запуску маркетингової кампанії необхідно уважно слідкувати за аналітикою, адже майже завжди в цей процес доводиться вносити коригування. Найкращий спосіб дізнатися, які саме уточнення потрібні, – це слідкувати за кампанією.

11. Занадто раннє завершення маркетингової кампанії

Дайте маркетинговій кампанії певний час, щоб домогтися успіху.

Інша поширена маркетингова помилка – надто швидка відмова від кампанії. Ми живемо у суспільстві, яке прагне миттєвого задоволення, і, не отримуючи бажаних результатів так швидко, як хотілося б, нерідко погоджуємося піднімати білий прапор. Потрібно бути готовим до того, що маркетингова кампанія навряд чи призведе до негайних дій, а проведете її занадто швидко – і вся тяжка робота може виявитися марною.

12. Відмова від процесу перевірки й узгодження проекту

Нездатність належним чином розглянути та затвердити матеріали кампанії може призвести до помилок, великих штрафів, відкликання продуктів і навіть судових процесів.

Як не дивно, але багато бізнесів почали відмовлятися від фінального узгодження проекту з усіма підрозділами компанії. Це частина процесу управління проектом, яка вимагає, скоріше, стратегічного підходу, ніж просто узгодження дедлайнів за часом. 

Маркетологи можуть уникнути багатьох із цих помилок маркетингової кампанії, ретельно плануючи свою роботу. Не треба дозволяти метушні зі створенням контенту і термінів проекту змушувати забувати: останнє, чого може бажати бізнес – це провальна рекламна кампанія.

Raza|SMM

RAZA|SMM

Ми маркетинг агенція повного циклу RAZA|digital. У нашому арсеналі 8 років досвіду, дружна команда, професійне обладнання та власна фотостудія у м.Львів. Ми створюємо фото контент будь-якої складності: зйомка одягу, взуття, аксесуарів для інтернет-магазинів і модної індустрії. Premium якість. Повний пакет послуг з фотографування одягу (предметна, каталожна, рекламна) і відеозйомка для фешн брендів (відео-дефіле, промо ролики, івент-відео, зйомка бекстейджа). А ще великий спектр дизайнерських послуг: дизайн логотипу, розробка макетів для зовнішньої релами, дизайн каталогів, та друкованої продукції.